עשה ואל תעשה באופנת גברים

עשה ואל תעשה באופנת גברים

על אף הסברה הרווחת, גברים רוצים להראות טוב לא פחות מנשים 🙂 אולי זה לא יבוא ליידי ביטוי ביומיום, אבל כשכן עולה הצורך, כמו למשל באירוע מיוחד או פגישה חשובה, אנחנו להוטים מאוד להציג הופעה מכובדת ומרשימה שתעלה בקנה אחד עם הסיטואציה שאנחנו בדרך אלייה. אז בגלל שאנחנו לפעמים קצת "חלודים" (כי זה באמת נכון שביומיום אין צורך להתגנדרות מיוחדת), אנחנו צריכים תמיד לדעת מה כן אפשר לעשות ומה ממש לא כשמדובר בלבוש שלנו. אז במאמר הזה אנחנו פה כדי לעזור לכם להבין את הכללים של עשה ואל תעשה באופנת גברים:

לעשות

אירוע משמעותי? תתלבשו בהאתם: זה אולי נראה מובן מאליו, אבל חשוב להתלבש כראוי לאירוע. אם אתם בדרך לאירוע רשמי כמו חתונה למשל, אז אתם צריכים להתלבש בהתאם! אל תבואו עם טי-שירט וג'ינס פשוטים שהם אחלה ליומיום, אבל באירוע כזה – אתם צריכים להגיע בקוד מתאים. צריך במינימום ללבוש מכנס בד מהודר וחלוצה מכופתרות. יותר מזה? יותר טוב! פחות מזה?… לא מתאים 🙂 

השקיעו בבייסיק איכותי: כאמור, ביומיום אתם בטח תבחרו ללבוש טי-שירט פשוטה וג'ינס. זה בסה"כ בסדר, אבל אם אתם רוצים לאוסיף מראה חצי אלגנטי עם מינימום מאמץ שיתאים להופעה קז'ואלית – לכו על משהו יותר מכבד, כמו חולצת פולו ומכנס ברמודה, או ג'ינס אבל עם חולצה מכופתרת. זה לגמרי מתאים ליומיום אבל מוסיף המון סטייל.

התאימו את הלבוש לגוף שלכם: אתם צריכים לדעת להתאים את הלבוש לגוף שלכם. זה יבוא לידיי ביטוי בכמה דרכים. כך למשל, אם אתה יודעים שאתם נוטים להזיע, אז מומלץ ללבוש חולצות עם בד נושם שיתן לכם הרגשה נעימה ולא חונקת, כך שתזיעו פחות. כמו כן, תוכלו ללבוש בלייזר על החולצה, כך שהיא תסתיר את האזורים שיספגו זיעה לא מחמיאה.

לא לעשות!

הופעה שלא מתאימה לקוד הלבוש: אם אתם מדבר לאירוע חשוב, כמו למשל ראיון עבודה, אז אסור לכם סתם לזרוק עליכם משהו ולגשת לפגישה בראש קליל מדי. אתם חייבים להתאים את הלבוש שלכם בסיטואציה שאתם בדרך אלייה. כמו שלא תלכו לישון עם ג'ינס, אז אתם לא תלכו לראיון עבודה או פגישה חשובה עם כפכפיים או מכנס קצר.

ריבוי מותגים: לבישה של מותגים אופנתיים זה מבורך, אבל אל תשלבו אותם בצורה קיצונית. תדמיינו לוק של מישהו שחובש כובע של נייק, חוצה של אדידס, מכנסיים של פומה, ונעליי קרוקס. וואו! לייצנות! אסור בתכלית האיסור. תהיו רגועים עם המותגים שאתם לובשים ותזכרו שבהקשר הזה Less is more.

לצאת מהבית עם חולצות חינם: קיבלתם חולצה במתנה מהבנק? במוסך נתנו לכם במתנה כובע? אוקיי, תגידו תודה רבה, וזהו – לא לצאת איתם מהבית! מקסימום שישמשו כפיג'מות.

המידע מוגש בשיתוף בגיר – אופנת גברים ישראלית.

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

דילוג לתוכן