משקפי שמש לגברים – טרנד שלא חולף

אז איזה סטייל הולך ללוות אותך השנה? זה לא משנה אם בא לך ללכת על הלוק המתוחכם והאלגנטי, צעיר ומוחצן או שקט ומעודן – משקפי שמש לגברים, הנכונים עבורך, יכולים לאפיין את התדמית שלך באופן מהותי. גם בחודשי החורף הקרים, משקפי השמש שומרים על העיניים, מונעים סנוור ובעיקר, משלימים את הלוק שלך בצורה מושלמת. אז איך נתאים את המשקפיים שלנו לתדמית שלנו באופן מדויק? אלו כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. 

עיצובים קלאסיים של משקפי שמש לגברים

מעצבי משקפיים יצרו לאורך השנים עיצובי משקפיים שממשיכים ללוות אותנו כבר עשורים שלמים. אלו כמה מהסגנונות שפשוט לא יוצאים מהאופנה ושיכולים לצמצם את האפשרויות שלך.

  • משקפי טייסים – כפי שהשם מרמז, משקפי שמש אלו פותחו במקור עבור טייסים ומתאפיינים במסגרת עם גשר כפול ועדשות בצורת טיפה או ריבוע. 
  • משקפי "ג'ון לנון" – משקפיים מעוגלים עם מסגרת דקה שמעניקים מראה אינטלקטואלי ומעודן.
  • משקפי קלאברים – משקפי מעצבים בעלי עיצוב דק ומסגרות בולטות ומובחנות, לרוב מפלסטיק. הבחירה המושלמת לאלו מאיתנו שמחפשים את התדמית של חיית המסיבות. 

להקדיש מחשבה לגווני המסגרת

בבחירת משקפי שמש לגברים, כדאי לחשוב על גוון העור והשיער שלך וכמובן – להתאים את צבעי המשקפיים למלתחה שלך. אם ניקח את זה בחשבון, נוכל להבטיח שהמשקפיים שלנו ילכו מושלם עם כל אאוטפיט. 

להתאים את המשקפיים לאורח החיים שלך

בין אם אתה אוהב סקי, רכיבה על אופניים או כל ספורט אחר, כדאי לבחור משקפי שמש המתאימים לפעילויות האלו. לגולשים מומלץ להרכיב משקפי שמש עמידים בפני סנוור המעניקים כיסוי מקיף ושימנעו מרוח ונתזי מים להגיע לעיניים. לעוסקים בספורט הכולל מגע כמו כדורסל או כדורגל, מומלץ להשקיע בעדשות חזקות ועמידות.

להגן על העיניים שלך עם משקפי שמש

אין ספק שלסטייל יש משמעות גדולה כשבוחרים משקפי שמש לגברים. עם זאת, חשוב לוודא שנבחר במשקפיים שגם יעשו את העבודה שלהם נועדו. אין שום סיבה להתפשר על משקפיים שהעדשות שלהם לא מציעות הגנה מפני קרני UV. כיום, רוב המותגים שמכבדים את עצמם יציעו סינון איכותי. בסופו של יום, זהו ההיבט שיקבע עד כמה המשקפיים אכן יחזיקו מעמד אצלנו לאורך זמן.

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

דילוג לתוכן