הטרנדים החמים של האופנה בקיץ 2023

הטרנדים החמים של האופנה בקיץ 2023

הקיץ הוא הזמן המושלם לחקור מגמות אופנה חדשות, להתנסות בסגנון שלכם וליהנות ממזג האוויר החם. השנה, אנו רואים כמה טרנדים מלהיבים באופנה ומותגים שהם גם נוחים וגם שיקיים. מהדפסים נועזים ועד חולצות-חזייה, הנה מגמות האופנה של הקיץ בישראל שכדאי לשלב בארון הבגדים שלכם.

איורים

איורים הם טרנד אופנתי שהיה פופולרי כבר שנים רבות וממשיך לכבוש את ישראל גם בקיץ הזה. הטרנד הזה מתייחס לשילוב כל מני הדפסים שמושכים את העין ויוצרים הופעה תוססת ומעניינת. חלק מהאיורים הפופולריים ביותר היום כוללים עיצובים פרחוניים, איורים של צורות גיאומטרית ואיורים של בעלי חיים.

איורי פרחים הם להיט קיץ קלאסי שנראה בעיקר בבריכה או חוף הים. הם יוצרים בעיקר אווירה שאנחנו סופגים מהסרטים בהוליוווד ויוצרים בקרב הלובשים אותם תחושב של חופש אמיתי. לביגוד כזה (בעיקר חולצות) יש אמירה של נופש, צ'יל ובעיקר רצון לשקט ושלווה.

ההדפסים הגיאומטריים (צורות כמו משולשים, עיגולים, זיגזגים ושילוב של כולם) הם טרנד נועז נוסף שהיה פופולרי בעיקר בסבנטיז, וחזר לחיינו באופן מרשים למדי. הצורות האלו יכולים לנוע בין פסים פשוטים ומשבצות להדפסים מורכבים יותר כמו ספירלות וכו'. ניתן ללבוש אותם במגוון צבעים וסגנונות, מה שהופך אותם לאופציה רב-תכליתית עבור כל ארון בגדים.

הדפסי חיות הוא טרנד חדש שכבש לבבות של ישראלים רבים. מנמר לזברה ועד לנחשים וקופים, יש מגוון רחב של דוגמאות בהשראת בעלי חיים לבחירה. הם לרוב יופיע עם כיתוב באנגלית ונוכל למצוא אותם בעיקר על כובעים וחולצות.

50 גוונים של צבע אחד

תלבושות מונוכרומיות (גוון אחד) הן טרנד אופנתי הכולל לבישת סט בגרים המורכבים מכמה מצבע אחד מרכזי (שלו יכולות להיות מספר גוונים, כמו כחול ותכלת, כתום וצהוב, אדום וורוד וכו'). מגמה זו עוסקת מצד אחד בפשטות (שכן אין כאן יותר מדי "חשיבה"), ומצד שני בהצהרתיות ובולטות במינימום מאמץ (זה מאוד בולט לראות מישהו שלובש חליפה קומפלט של צבע אחד עיקרי). לבישת סט בגוון אחד היא דרך קלה ליצור מראה מגובש ומוקפד וגם שונה ומיוחד בנוף הישראלי.

יש כמה טיפים שיהפכו את הלבוש בגוון יחיד להצלחה:

  1. נסו לשלב טקסטורות ובדים שונים כדי להוסיף עניין ויזואלי. סט שלם מאותו בד יגרום ללבוש שלכם להראות כמו פיג'מה, בעוד ששינוי טקסטורות או חומרים, יבטיח לוק עם פאשן.
  2. מומלץ לאוסיף להופעה אקססוריז ש"ישבר" את המראה המונוכרומטי. צבע אחד, בעיקר בגוון דומה מאוד, יכול להראות משעמם. אביזרים שמשלימים את הצבע של התלבושת, כמו שרשרת זהב / כסף או נעליים שונות יכול ליצור עניין ולשדרג את ההופעה.

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

דילוג לתוכן