חיפוי קיר סרגלים – מה זה?

אם אתם מחפשים פתרון לחיפוי, אשר יעניק לסלון, לחדר העבודה או בכלל אל חדר השינה שלכם מראה שהוא מאוד יוקרתי ומודרני יחד עם אווירה כפרית שהיא חמימה מאוד ונעימה? חיפוי קיר סרגלים מעץ זה אופציה שאתם ממש אבל ממש לא רוצים לפספס. אז מה זה בכלל חיפוי סרגלי עץ? באיזה תצורות אפשר להזמין אותו? האם בכלל אפשר לשלב בו עוד עיצובים נוספים בהתאמות אישיות? פרט אל הסוגיה האסתטית, האם החיפוי הזה גם מבודד בדיוק כמו חיפוי עץ מלא? את כל התשובות לכל שאלותיכם, אתם תוכלו למצוא ממש כאן בין השורות הבאות.

אז מה זה בעצם חיפוי קיר סרגלים?

חיפוי סרגלי עץ הוא בעצם חיפוי מעץ, אשר עשוי מכמה רצועות עץ אשר צמודות זו אל זו ובעלת רווח מסוים ביניהן. בעת בחירת החיפוי, אפשר לבחור בנוסף גם את הרוחב של הרצועות ואת הרוחב של הרווח ביניהן ואפילו שיש דגמים של מדפים אשר מגיעים לכולם עם מידות של רוחב ומרווחים שהם אחידים, בהזמנה שהיא מותאמת אישית, אתם תוכלו ליצור כל מיני דוגמאות עיצוב מיוחדות בעלות מידות רוחב ומרווחים משתנים. ניתן להתקין את סרגלי העץ בצורה אנכית, ככה שהם נמתחים כלפי מטה עד מעלה, או בצורה שהיא אופקית כאשר הם נמתחים מצד לצד. לזווית הסרגלים ישנה משמעות גדולה בהשפעה על התחושה של המרחב בחלל אשר בו מותקן החיפוי. מנח אנכי יתן תחושה של גובה בעוד שמנח אופקי יעניק תחושה של מרחביות גדולה יותר. יש לכם אפשרות להזמין חיפוי קיר סרגלי עץ בתצורה שהיא אלכסונית, בתצורה של משבצות ועוד כמה עיצובים נוספים, אשר כולם מתבססים על רצועות עץ מרווחות.

שילוב של כמה עיצובים האם זה ייתכן?

יש לכם את האפשרות להזמין חיפוי שהוא בתצורה בסיסית של סרגלי העץ ולעשות לו כל מיני התאמות עיצוביות בהתאמה שהיא אישית כמו, הוספה של מדפים, נישות, חריטות, שילובים שונים של מידות רוחב של הסרגלים ועוד מרווחים ועוד שלל פעולות עיצוביות, אשר יעניקו אל החיפוי שלכם מראה מיוחד משלו. כמו כן, יש המון דגמים של מדפים בשביל חיפויי סרגלי העץ, אשר מגיעים בעצמם יחד עם תוספות עיצוביות, אשר מיועדות להעניק לחיפוי שלכם מראה תוסס ועשיר. ביחד עם זאת, בכל מה שקשור אל העיצוב, קל ממש לעבור את הגבול הדק הזה של כל המוסיף הוא גורע. הערך העיצובי המרכזי בכל הנוגע אל חיפוי קיר סרגלי עץ הוא בעצם הערך אשר נובע מהפשטות המבנית שיש לו. הפשטות הזאת יחד עם שילוב של עץ, אסתטי ואיכותי, הם בעצם אלה אשר יוצרים יחד את הערך היוקרתי והאלגנטי של כל החיפויים אלה.

האם החיפוי הזה יעיל כמו חיפויים מלאים?

חיפוי מלא הוא חיפוי אשר עשוי משכבה בודדת בעלת עובי אחיד אשר נמצא בכל שטח הפנים שיש לחיפוי. האחידות הזאת מאפשרת בעצם לחיפוי לשמש בתור שכבה מבודדת, גם מבחינה האקוסטית וגם מהבחינה הטרמית. במקרים של חיפוי קיר סרגלי עץ, היעדר של אחידות בהחלט ייפגע ברמה של הבידוד התרמי של החיפוי, אפילו שאפשר להתגבר על זה בעזרת שילוב של לוח של עץ ברקע החיפוי. כאשר מדובר על הבידוד האקוסטי, חיפוי סרגלי עץ נחשב אל המבודד הטוב ביותר מאשר החיפוי המלא, כי גלי הקול נקלעים לתוך המרווחים שיש בין הסרגלים והם נבלעים בתוך החיפוי עצמו מבלי להתפזר במרחב.

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

דילוג לתוכן