מלונות מהדרין בצפון – חופשה מותאמת לחרדים

לאיפה כולם הולכים בשביל נופש? התחום של הנופש החרדי, מושפע רבות גם מהדעות של ההמון. ישובים מיוחדים בעלי אפשרויות מדהימות לגבי צימרים ומלונות מהדרין לציבור החרדי, יהיו מבוקשים מאוד לפי הדעה של רוב הקהל. לעומת זאת הצימרים הזולים הפשוטים יכולים להיות מאוד מבוקשים אם הדעה של רוב הקהל תגרור לשם. היציאה אל חופשת 'בית הזמנים' ככל שנה במגזר החרדי הפכה למסורת. בכל השנים האחרונות הענף של התיירות בקשר אל המגזר החרדי צמח רבות והתרחב בצורה משמעותית גם מהבחינה של ההיצע וגם מביא מענה הולם לכל אורכו של השנה, אם זה חופשה בעונת החורף, החגים או סתם בשביל סופי השבוע. עוד בתי מלון ואטרקציות כמובן זיהו את הפוטנציאל אשר טמון בנופש החרדי והם התאימו את עצמם אל האירוח של המגזר ולכל הדרישות של ההלכה, לצד הכשרה של המטבח והם נכנסו אל המעגל של האופציות בשביל הנופש החרדי הכשר למהדרין והם מופיעים תחת הקטגוריה של בתי מלון מהדרין.

הציבור החרדי

המחירים של הנופש ושל המלונות בארץ מרקיעים שחקים והרבה מאוד ישראלים מעדיפים לסגור דיל שהוא הרבה יותר זול במדינות כמו קפריסין וביוון. מי שלא יכול לעשות את זה הם בעצם החרדים אשר תלויים באוכל הכשר. הם בוחרים להישאר בישראל והם הופכים לקהל יעד שלם של העולם של התיירות הישראלי. לא רק המגזר החרדי מעדיף לנפוש בבתי מלון מהדרין, כל שומרי הכשרות המסורתיים והמון תיירים מחו"ל בוחרים כל פעם במלונות מהדרין, בגלל הביקוש הגדול אשר אפשר למצוא במגוון של מלונות שהם כשרים למהדרין בארץ כמו באזור ירושלים, תל אביב, או בייחוד באזור של הצפון בערים כמו צפת, חיפה ועוד, שהם בעצם בתי מלון בעלי מטבח מוכשר ותעודה של כשרות.

הרצון לחופש

כל אחד ואחת צריך קצת חופשה וניקוי של הראש מעת לעת. אבל לשם כך אתם לא באמת חייבים לנסוע כל כך רחוק בשביל לקבל את את החופשה הרצויה, ניתן להתארח בכמה מלונות כשרים למהדרין בכל עיר בישראל וליהנות כמובן מהמון תוכניות ואטרקציות אשר מותאמות באופן מושלם אל המגזר. זה נכון שבכל מדינה אשר אליה אתם תגיעו אתם תראו נופים אחרים ואתם תהנו מאווירה שהיא שונה לגמרי, אבל אם אתם מחפשים נופש שהוא קרוב מאוד וגם נגיש, מהנה וגם מוצלח, לחברת טלחופש יש המון הצעות מאוד אטרקטיביות בשבילכם יחד עם חופשות שהן מאורגנות במספר בתי מלון מהדרין אשר יאפשרו לכם לצאת אל חופשה מפנקת מאוד ולהיות כי רגועים כי אתם עכשיו בידיים טובות, אין נקודה בחופשה אשר לא חשבו עליה כבר מראש ותכננו אותה לפרטים הכי קטנים לטובת הנופשים ואין בקשה אשר לא תקבל את המענה שלה בשביל שביעות הרצון של האורחים.

דאגת החרדים

כאשר משפחה חרדית יוצאת לנופש, היא רוצה לדעת שבאמת כל הצרכים שלה יהיו מסודרים כמו, אוכל כשר כמובן, תפילה במניין, רחצה שהיא נפרדת ושהאווירה הכוללת תתאים אל אורח החיים שלה, הצרכים שיש למשפחה חרדית הם מורכבים יותר, לא בכל מקום יש מסעדות כשרות, שחייה בבריכת רחצה שהיא מעורבת היא מאוד בעייתית ובגלל זה כאשר מארגנים חופשה מפנקת, אנחנו דואגים לכל הפרטים הכי קטנים שיש בשביל שהחוויה הזאת תהיה מושלמת. אנו בטלחופש מכשירים את בתי המלון המהדרין ונותנים הרבה מעבר לזה כמו אטרקציות והמון תוכניות אשר מבטיחות חוויה של ממש מסביב אל השעון לאורך כל החופשה. ספא שהוא נפרד, בית כנסת וכמובן רק ארוחות כשרות, ככה בעצם בתי המלון הופכים אל מלונות מהדרין בהתאמה מלאה אל החופשה המהודרת יחד עם מכלול מלא לחופשה מושלמת למשפחות חרדיות.

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

דילוג לתוכן