היעד המושלם לטיול ג'יפים מאורגן – מרוקו

רק בשנה האחרונה נפתח קו טיסות ישיר בין תל אביב לקזבלנקה, אך כבר מזה שנים רבות שישראלים טסים למדינת המדבר, האוכל והתרבות והפופולריות של מרוקו בקרב התייר הישראלי רק עולה ועולה. אם אוכל, תכשיטים ותרבות לא הספיקו עכשיו גם אלמנט ההרפתקה נכנס למשוואה. טיולי ג'יפים במרוקו – לא מה שחשבתם

ארץ המדבריות וההרים

מרוקו היא מדינה בעלת תוואי שטח רבים ומגוונים, מה שהופך אותה לאטרקטיבית במיוחד למי שאוהב שטח ורוצה לראות את הטבע הפראי. מדבר סהרה והרי האטלס מציעים דרכי שטח מורכבות, מרגשות ומלאות בנופים ואזורים מסקרנים.

הנוחות שבטיול

המרוקאים יודעים טוב מאוד מה יש להם בידיים, והם מגיעים ערוכים עם הצעות טיול ג'יפים במרוקו: חבילת נופש מלאה כוללת מקום בג'יפ לינה מוסדרת מראש על פני ערים ואזורים רבים, מים, אוכל וגישה לאתרי תיירות מבעוד מועד. 

בטיחות וביטוח

כל טיול ג'יפים במרוקו מאורגן כך שתחצו הרים ומדבריות, ערים, כפרים וחקלאות ותנאי דרך מאתגרים. גם לכך המרוקאים ערוכים עם ציוד חילוץ, צוות מנהלה שלם שמלווה כל טיול וערכות פיקניק ושתייה חמה לכל פינה נוחה. שלא נדבר על כך שהרכב המועדף בטיולים אלו הוא טויוטה לנדקרוזר, אחד הג'יפים הנמכרים ביותר בעולם, שמצויד  הפעם בשנורקל.

טיול אחד וערים רבות

בטיול אחד תוכלו לקבל נקודת מבט מרתקת על ערים שונות. תעברו במרקש, רבאט, פאז, מקנס ועוד מקומות רבים בהרי האטלס וסהרה. אם תתכננו את המסלול היטב עם חברת הטיולים תוכלו לקבל גם הצצה לארמונות המלך השונים שפזורים ברחבי המדינה.

סיכום והתקפלנו

מרוקו היא מדינה חוצת תרבויות שיש לה תפקיד ומיקום בעל חשיבות היסטורית חסרת תקדים. תרבות שלמה של מזון, דתות, שבטים, אומנות ושיטות חקלאות הגיעו ממדינה זו והיום יותר מתמיד ישראלים נוהרים לשם לחוות, להתבונן ולחקור את השורשים שלהם וההיסטוריה המשפחתית. טיול ג'יפים במרוקו הוא דרך מעניינת, מגוונת ומאירת עיניים שאפשר לעשות במדינה המופלאה הזו. 

כל מה שתרצו לראות במרוקו נמצא במרחק פסיעה אחת מהג'יפ, ואתם לא צריכים לנהוג. 

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

דילוג לתוכן