האם מומלץ להגיע מלוס אנג'לס ללאס וגאס ברכב או בטיסה?

אם אתם מתכננים טיול בארה"ב אין ספק בכלל שכבר הבנתם שחשוב מאד לתכנן את מסלולי הנסיעה מראש ולא בדקה ה-90. הסיבה לכך היא כמובן העניין הכלכלי, לצד מהות הטיול עצמו. לכן, אם אתם בדילמה באשר לנסיעה שלכם אל לאס וגאס מנקודת המוצא של לוס אנג'לס, אנחנו כאן לפתור לכם את הבעיה.

לוס אנג'לס ולאס וגאס הן לא רק ערים אחרות, אלא גם ממוקמות במדינות אחרות. עובדה זו לא מקשה על עניין המעבר בין גבולות, אלא דווקא על המרחק הגיאוגרפי. לכן, את ההחלטה שלנו נבצע בהתאם לתקציב שלנו ובהתאם למטרת הטיול שלנו בארה"ב.

הגעה ברכב

רבים אוהבים לתור את ארה"ב ברכב היות ובין כל עיר וכל מדינה ישנן אטרקציות מעניינות, שלא נמצא במקום אחר. זה בדיוק מה שמבטיחה לנו הנסיעה בין שתי הערים שעורכת עד כשלוש וחצי שעות. חשוב לקחת בחשבון את מחיר הדלק שנצטרך, לצד הוצאות נוספות. בין המדינות והערים נוכל למצוא חוויות כמו האוטו של בוני וקלייד, חנויות אאוטלט שונות, ערי רפאים בסגנון המערב הפרוע ועוד. 

הגעה בטיסה

אין ספק שטיסה בין לוס אנג'לס לווגאס היא הרבה יותר קצרה, אבל בהשוואה למחיר הדלק שתשימו על נסיעה באוטו היא עלולה להיות זולה יותר – בהתאם לתאריך שבו אתם סוגרים טיסה. כמו כן, אם מטרת הטיול שלכם לא כוללת נסיעה למטרת אטרקציות, אין באמת סיבה לנסוע ברכב ולא באופן מהיר בטיסה.

השורה התחתונה 

שתי דרכי ההגעה אל לאס וגאס מלוס אנג'לס מבטיחות לנו נוחות וחוויות. לכן, עלינו להשוות בין מחירי טיסה למחירי דלק וכמובן לקחת בחשבון אם נרצה לבקר במקומות שונים בדרך. 

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

דילוג לתוכן