מהם היתרונות של סדינים היפואלרגניים?

מצעים היפואלרגניים

הרגע הזה ביום בו אנו נכנסים אל חדר השינה ועוטפים את עצמו בסדינים רכים ונעימים, מצפים לשנת הלילה המתוקה שמגיעה לנו אחרי עוד יום מתיש הוא רגע ששווה לעבור יום שלם בשבילו. כדי להפוך את הרגע הזה למתוק עוד יותר, נתמקד הפעם בסדינים היפואלרגניים ובאופן בו הם תורמים לאיכות השינה שלנו, הופכים את חיינו לפשוטים יותר ואף מסייעים בשמירה על הסביבה.

כמה מילים על סדינים היפואלרגניים

סדינים היפואלרגניים עשויים מחומרים שאינם מגרים את העור שלנו. במקרים רבים מדובר בסיבים סינתטיים כמו פוליאסטר או מיקרופייבר או לחלופין ניתן למצוא כיום בדים מסיבי במבוק ובדים אורגניים שיכולים להיות גם היפואלרגניים. לעיתים השימוש במושג היפואלרגני מטעה ואנו נוטים לחשוב שבהכרח מדובר במוצר אורגני העשוי סיבים טבעיים, אך למעשה מדובר בשני דברים שונים. שימוש במצעים סינתטיים כמו אלו שהזכרנו מאפשר לנו שנת לילה טובה יותר בעזרת הפחתת תסמינים של גרד, יובש, התעטשות וכדומה. סדין היפואלרגני עמיד יותר בפני קרדית האבק וכמו כן בפני עובש ואלרגנים אחרים. 

ומי זקוק להם במיוחד?

אחת הסיבות לפופולריות העולה שלהם היא האפשרות לתת מענה רחב יותר לסובלים מאלרגיות שונות. אולם, לא רק בעלי אלרגיות יפגשו ביתרונות המיידיים של סדינים אלו. מדובר בשיפור ניכר גם עבור מי שאינו סובל מאלרגיות, בזכות איכות וסוג הבד שמתאים יותר לכל סוגי העור באשר הם. 

יתרונותיהם של סדינים היפואלרגניים

מלבד היותם עמידים יותר לקרדית האבק ולתגובות הגוף שלנו לאלרגניים אחרים, ישנם יתרונות נוספים לשימוש בהם:

עמידות

בניגוד לסדיני הכותנה המסורתיים שלאחר כביסה מתכווצים ולאורך זמן הופכים דהויים ובלויים, סדינים היפואלרגניים מחזיקים מעמד לאורך שנים. הם עמידים יותר בפני קמטים, דהייה או כתמים ומאפשרים לנו ליהנות ממצעי מיטה נקיים יותר לאורך זמן. 

פשוטים לתחזוקה

מאחר וסדינים היפואלרגניים עמידים יותר לאורך זמן, התחזוקה שלהם פשוטה יותר ומסתכמת בכביסה לפי הוראות היצרן וייבוש סטנדרטי באוויר הפתוח או במייבש הכביסה. אין צורך בהפרדה מיוחדת שלהם משאר פריטי הטקסטיל שלנו במכונה, אלא אם כן אנו מעוניינים בכך. לכן, מדובר בסדינים האידיאליים לבעלי אורח חיים עמוס במיוחד.

יתרונות אסתטיים

סדינים היפואלרגניים מגיעים במגוון רחב של צבעים, דוגמאות וסגנונות. כך, ניתן למצוא בקלות את הסט המושלם שיתאים לעיצוב חדר השינה ולטעמנו האישי.

מתאימים לכל עונה

הבדים ההיפואלרגניים קלילים ונושמים ולכן מתאימים לשימוש בעונה החמה והקרה כאחד. מדובר בפריט יעיל וחסכוני שיתאים לנו לאורך שנים, דרך כל עונה ומצב רוח. 

. בין אם אתה מעדיף סדינים לבנים פריכים, דפוסים בהירים ונועזים, או צבעי פסטל רכים, בטוח תמצא סט של סדינים היפואלרגניים המתאימים לסגנון ולצרכים שלך.

ידידותיים לסביבה

סדינים ומצעים היפואלרגניים הם פריט ידידותי לסביבה, מאחר ובמקרים רבים מדובר בבד עשוי חומרים ממוחזרים ובשל כך, מסייע בהפחתת הפסולת ובחסכון במשאבים. את היתרון הזה אנו מצרפים לעובדה שהם קלים יותר לתחזוקה ומשמשים אותנו לאורך שנים, מבלי שנצטרך להחליפם בתדירות גבוהה בגלל בלאי הבד.

שיפור איכות האוויר

בדים היפואלרגניים מסייעים לשפר את איכות האוויר בחדר השינה בזכות זה שהם אינם "תופסים" אבק כמו סדיני כותנה סטנדרטיים. מדובר ביתרון משמעותי למערכת הנשימה של דיירי הבית כולו, גם אם אין אלרגיות שאנו מודעים אליהן. 

לסיכום, בין אם מדובר ביתרון עבור הסובלים מאלרגיות, או בשיפור איכות האוויר בחדר, אין ספק כי סדינים היפואלרגניים מסייעים לשיפור איכות השינה והסביבה שלנו. לטווח הארוך, מעבר לשינה איכותית יותר, מדובר בחסכון משמעותי לכיס שלנו ובהשקעה משתלמת בכל מובן. 

ההמלצה שלנו

אנו ממליצים על המצעים הסופר איכותיים שניתן לרכוש באתר של ורדינון. מוזמנים לבקר באתר >> https://www.vardinon.co.il/

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

הדברה זה מזיקיס

מה הוא הזמן הנכון לבצע הדברה? ג'וקים, נמלים, יתושים – כל כך הרבה מזיקים שונים יש באביב-קיץ הישראלי ואתם תוהים לעצמכם – איך אפשר קצת

קרא עוד »
השלבים להקמת חדר נקי

חדר נקי הוא מונח מאוד כולל ויש צורך לפשטו. החדר הנקי משמש כעזרה חשובה מאוד לעולם הרפואה, המזון, החלל, האופטיקה ועוד. ישנם שלבים להקמת החדר

קרא עוד »
דילוג לתוכן