גלו את הסודות לטיפוח כפות הידיים

טיפוח כפות הידיים

כפות הידיים הן כרטיס הביקור שלנו, אנחנו משתמשים בהן כל יום, כל היום. עור כפות הידיים כמו עור הפנים חשופים לגורמים סביבתיים רבים כגון מזג האוויר, קרינת השמש, לכלוך וחומרים כימיים. ולכן, טיפוח נכון של הפנים והידיים יכול להגן על העור מפני נזקים אלו, לשמור על בריאותו ולשפר את מראהו.

מדוע חשוב לטפח את כפות הידיים?

  • הגנה: עור כפות הידיים שלנו דק ועדין.
    החשיפה שלהן לנזקי האוויר, הקור, היובש, חומרי ניקוי וקרינת השמש עשויים לגרום להן ליובש, סדקים, גירויים ואפילו זיהומים. לכן, טיפוח נכון יעזור לנו להגן ולשמור עליהן בריאות. 
  • תחושה: כפות ידיים יבשות וסדוקות עלולות לגרום לתחושת אי נעימות ואף לכאב. טיפוח נכון יסייע בהקלת תחושות אלו ושיפור איכות החיים.
  • בריאות: כפות הידיים הן איבר חשוב בגוף האדם, מכיוון ואנחנו משתמשים בהן לכל פעולה שאנו עושים ביומיום. ולכן, חשוב לשמור על תפקודן התקין בעזרת טיפוח נכון שימנע בעיות עור שעלולות לפגוע בהן.

טיפים לטיפוח נכון של כפות הידיים

  • ניקוי: שטיפת ידיים חשובה כי היא מונעת העברת זיהומים ומחלות, אבל חשוב לשטוף נכון -הרטיבו מעט את הידיים עם מים חמימים, השתמשו בסבון עדין ובעיקר נגבו את כפות הידיים היטב ובעדינות. 
  • לחות: הוסיפו לחות לכפות הידיים ומרחו קרם לאחר כל מגע עם מים ו/או סבון. 
  • הגנה: השתמשו בכפפות כאשר אתם משתמשים בחומרי ניקוי או שוטפים כלים. מרחו קרם הגנה על כפות הידיים בכל חשיפה לשמש. בחורף לבישת כפפות היא צעד חשוב במיוחד – הן מגינות על כפות הידיים מפני הקור והרוח ומקטינות את הסיכון ליובש ולסדקים בעור. 
  • בחירת קרם: יש לבחור בקרם נטול אלכוהול ככל האפשר, מכיוון והאלכוהול עלול לייבש את העור ולגרום לו ליובש, גירויים וסדקים.
    בבודי שופ תוכלו למצוא מגוון רחב של קרמי ידיים עשירים בשמנים צמחיים וחמאות המגינים על עורך מפני יובש ותנאי אקלים משתנים.

שמירה על שגרת טיפוח לכפות הידיים תוך כדי שימוש במוצרים איכותיים ונכונים, תעזור לכם למזער נזקים פוטנציאליים ולשמור על עור כפות הידיים בריא וגמיש לאורך זמן. 

טיפים נוספים:

  • תזונה: הקפידו לשתות הרבה מים ולצרוך מזונות עשירים בוויטמינים C,A ו-E החשובים לבריאות העור. 
  • עישון: הימנעו מעישון מכיוון והוא פוגע באלסטיות של העור ומזרז את תהליך ההזדקנות.
  • הגנה מהשמש: השתמשו בקרם הגנה SPF 30 ומעלה בעת החשיפה לשמש. 

לסיכום: טיפוח כפות הידיים הוא עניין פשוט וקל, שבעזרת פעולות קטנות ביום תוכלו לשמור על בריאותן, המראה שלהן ותפקודן. הקפידו על שגרת טיפוח קבועה ותיהנו מכפות ידיים רכות, נעימות ובעלות מראה יפה. 

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

הדברה זה מזיקיס

מה הוא הזמן הנכון לבצע הדברה? ג'וקים, נמלים, יתושים – כל כך הרבה מזיקים שונים יש באביב-קיץ הישראלי ואתם תוהים לעצמכם – איך אפשר קצת

קרא עוד »
השלבים להקמת חדר נקי

חדר נקי הוא מונח מאוד כולל ויש צורך לפשטו. החדר הנקי משמש כעזרה חשובה מאוד לעולם הרפואה, המזון, החלל, האופטיקה ועוד. ישנם שלבים להקמת החדר

קרא עוד »
דילוג לתוכן