הדברה זה מזיקיס

מה הוא הזמן הנכון לבצע הדברה?

ג'וקים, נמלים, יתושים – כל כך הרבה מזיקים שונים יש באביב-קיץ הישראלי ואתם תוהים לעצמכם – איך אפשר קצת להקל על החיים? 

אז יש פתרונות (לשמחתנו) כמעט לכל המזיקים שמציקים לכם! 

במאמר הקרוב נסקור כמה הדברות שונות שאנו נמליץ לכם לשקול לבצע – בעיקר בעונות החמות של השנה. 

הדברת ג'וקים נמלים (הדברה כללית)

הדברה כזאת מבוצעת בבית על כל הפנאלים (החלקים התחתונים של הקיר) בבית, בארון מתחת לכיור במטבח, בניקוזים, בבורות הביוב על אדני החלון ובכל המקומות בהם מזיקים אוהבים לשהות, להכנס או פשוט להגיח משם. 

הדברה כזאת תטפל לכם בבעיית ג'וקים, נמלים ומזיקים נוספים כגון עכבישים, דגי כסף, חיות מספריים ועוד. 

האם יש לבצע את ההדברה לפני שהופיעו מזיקים? 

התשובה מתחלקת ל – 2. 

במידה וראיתם מזיקים מתים ו\או סימנים למזיקים (צואת תיקנים, גופות נמלים וכו') מהרו לבצע את ההדברה כי אם כבר התחלתם לראות מזיקים מתים – ודאי ישנם גם מזיקים חיים שעוד לא ראיתם (ולא בטוח שתרצו לראות). 

במידה ואתם עוברים לדירה חדשה בחודשי האביב, קיץ ועוד לא נכנסתם לדירה חשבו על ביצוע הדברה. הסיבה נעוצה בכך שלא תצטרכו להזיז ריהוט כבד כמו שתצטרכו לעשות במידה ותחליטו לבצע הדברה לאחר כניסתכם לבית. לא תצטרכו לצאת במיוחד בעת ביצוע ההדברה (ולשהות כמה שעות מחוץ לבית) בעקבות ההדברה (כיוון שאינכם גרים עדיין שם). קחו בחשבון שיש לבצע את הניקיון היסודי לפני ביצוע ההדברה ולא לאחריו (אתם לא רוצים לנקות את הריסוס). 

מדוע לבצע הדברה גם אם על פניו אין מזיקים? 

אז התשובה היא שתמיד יש מזיקים – רק שעדיף להיות צעד אחד לפניהם ולטפל בהם לפני שהם מתחילים להתרבות. 

מזיקים רבים מתחבאים בקופסאות הביקורת, בארון הלח מתחת לכיור, בתוך הפנאלים בדירה ובכל מקומות בהם מתקיימים התנאים הבאים: חום, לחות וחושך. 

הדברת יתושים

גרים בבית פרטי ולא מצליחים להנות מהגינה? 

ישנו פתרון קסם אמיתי לבעיית היתושים – ישנו ריסוס ייעודי ליתושים (בקשו מהמדביר, בתקווה צוות מזיקיס לראות את חומר ההדברה). חומר ההדברה היעיל ביותר כיום בשוק (והיקר ביותר) נגד יתושים הינו: BUG. 

ריסוס היתושים מתבצע על העלווה, הדשא, הקירות ובכלל בכל אזורי המנוחה של היתושים ולפי לקוחות רבים מוריד בכ-70-100 אחוז את בעיית היתושים בגינה. 

ריסוס היתושים כיוון שאינו יכול להתבצע ב 99% במקור הבעיה אלא רק על פני השטח (באזורי המנוחה של היתושים) יעיל בין חודש לחודשיים (בירושלים קיבלנו דיווח גם על שלושה חודשי הצלחה נטולי יתושים).

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיעדר מהחצר לשעה לאחר הריסוס ולאחר מכן תוכלו לחזור לגינה נטולה כמעט לחלוטין מעקיצות יתושים. 

אז מה הוא הזמן הנכון לבצע הדברה אתם שואלים? 

  1. כל זמן שאתם רואים מזיקים.
  2. כל זמן שהטמפ' כבר חוצה את ה – 25 מעלות. 

רוצים ללמוד עוד על הדברות נוספות? הכנסו לאתר מזיקיס וקראו עוד על הדברות שונות, מזיקים שונים ובעיקר איך אפשר להיפטר מהם (לא תמיד רק בעזרת מדביר). 

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

השלבים להקמת חדר נקי

חדר נקי הוא מונח מאוד כולל ויש צורך לפשטו. החדר הנקי משמש כעזרה חשובה מאוד לעולם הרפואה, המזון, החלל, האופטיקה ועוד. ישנם שלבים להקמת החדר

קרא עוד »
דילוג לתוכן