כדאי לכם לנסות: היתרונות של משטחי פעילות לתינוקות

משטחי פעילות הם בדיוק מה שתינוקות צריכים על מנת להעביר את הזמן, להוציא אנרגיה ובעיקר להתפתח. במאמר הבא נסביר מה היתרונות של משטחים מן הסוג הזה וכיצד בוחרים אותם נכון

הורים לתינוקות מגלים מהר מאוד שהם צריכים למצוא דרכים לשעשע אותם. אבל כל עוד מדובר על תינוקות חסרי אונים, יש היצע יחסית מצומצם של פעילויות רלוונטיות מחוץ לבית. מעבר לכך, רוב התינוקות ממילא מבלים את החודשים הראשונים לחייהם רק בין הסלון לחדר השינה.

החדשות הטובות הן שיש פתרונות שגם עוזרים לתינוקות להתפתח וגם מעניקים שקט להורים. אחד הפתרונות הבולטים בקטגוריה הוא כמובן משטחי פעילות לתינוקות, שמוכיחים את עצמם בטווח הקצר והארוך.

כך התינוק שלכם ימשיך להתפתח – בלי להשתעמם

היתרון של משטחי פעילות לתינוקות בא לידי ביטוי בכך שהם מאפשרים להם להעביר את הזמן. כאשר התינוק שוכב על גב או על הבטן ורואה מולו גירויים, הוא נהנה מהפעילות ומאתגר את עצמו. תוך כדי התנועה על משטח הפעילות, התינוק גם מאתגר את היכולת הקוגניטיבית שלו ולמעשה מתפתח.

חוץ מזה, משטחי פעילות מעסיקים את התינוק ועוזרים לו לצבור עייפות. כאשר התינוקות על משטחי הפעילות, זה בדרך כלל אומר שהשינה הבאה שלהם תהיה ערבה. 

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

סל קל של סייבקס – למה כן !

סייבקס מתמחה במוצרי תינוקות איכותיים וידועה בעיקר בשל העגלות והטיולונים וכן כסאות הבטיחות שהיא מציעה אך יש לחברה  גם מגוון איכותי של סלקלים להציע – 

קרא עוד »
איך מומלץ להפשיר חלב אם קפוא?

ההנקה היא המזון הטוב ביותר לתינוק בשנה הראשונה לחייו. עם זאת, ישנם מצבים שבהם האם צריכה להוציא או לאגור חלב אם, למשל כאשר היא חוזרת לעבודה. הקפאת חלב אם מאפשרת לשמור על החלב למשך חודשים ארוכים מבלי לפגום בערכים התזונתיים החשובים שבו. במאמר זה נסקור את היתרונות בהקפאת חלב אם, ונפרט מתי וכיצד מומלץ לבצע הקפאה נכונה.

קרא עוד »
בחירת בית האבות המתאים ביותר לצרכים שלך

עם השנים, החיים בבית אותו הכרנו במשך שנים כה רבות עשויים להפוך למאתגרים, בין אם אנו חיים בזוג, כחלק מתא משפחתי מורחב יותר או בגפנו. המטלות היומיומיות, הטיפוס במדרגות, התמודדות עם בירוקרטיה בגיל השלישי ועוד – כל אלו הופכים את חיינו מורכבים יותר. אם המחשבה על מעבר לבית אבות עלתה בראשך, אלו מספר נקודות למחשבה שיכולות לסייע לך לבחור בבית אבות או במוסד סיעודי שמתאים לקצב החיים שלך.

קרא עוד »
דילוג לתוכן