בחירת בית האבות המתאים ביותר לצרכים שלך

עם השנים, החיים בבית אותו הכרנו במשך שנים כה רבות עשויים להפוך למאתגרים, בין אם אנו חיים בזוג, כחלק מתא משפחתי מורחב יותר או בגפנו. המטלות היומיומיות, הטיפוס במדרגות, התמודדות עם בירוקרטיה בגיל השלישי ועוד - כל אלו הופכים את חיינו מורכבים יותר. אם המחשבה על מעבר לבית אבות עלתה בראשך, אלו מספר נקודות למחשבה שיכולות לסייע לך לבחור בבית אבות או במוסד סיעודי שמתאים לקצב החיים שלך.

בית אבות שעונה על צרכי הדיירים 

גם אם למדנו להכיר את המושג "בית אבות" כמקום גנרי, ההיצע לאוכלוסיית הגיל השלישי מתרחב ומאפשר לבחור באופן מדויק יותר את מקום המגורים הבא, מבלי להתפשר יתר על המידה.

בחירה בסביבה המתאימה ביותר

כיום, ניתן למצוא בתי אבות בכל מועצה מקומית, עיר ומושבה. השאלה העיקרית היא מהי הסביבה בה אנו מעוניינים להקיף את עצמנו בה. האם קרבה לטבע משמעותית עבורנו או שמא קצב החיים שבעיר הגדולה זורם בעורקנו? קרבה לסביבה המתיישבת עם תפיסת עולמנו בשלב זה בחיים מהווה יתרון גדול עבור איכות החיים שלנו בהמשך.

התאמה לתקציב שלך

מעבר לבית אבות כרוך גם בשיקולים כלכליים שונים. לפני שבוחרים בית אבות, מומלץ לערוך סקר שוק עבור המחירים, התנאים והפקדונות הנדרשים ולבחון את התקציב שלנו בהתאם. 

קרבה למשפחה

מגורים בבית אבות בעיר בה המשפחה המורחבת שלנו מתגוררת בה הוא יתרון משמעותי לכל הצדדים. בחירה בבית אבות בעפולה כשהמשפחה באזור עמק יזרעאל יכולה לקפוץ לביקור מתי שיתחשק תורמת רבות לאיכות החיים ולשביעות הרצון מהמקום הנבחר.

נגישות לשירותים משמעותיים

קרבה לשירותים עירוניים כמו בנק, קופת חולים, שירותים ממשלתיים כמו ביטוח לאומי ומשרד הפנים – כל אלו חשובים לכל אדם ובכל גיל, על אחת כמה וכמה בגיל השלישי. קרבה למקומות אלו יכולה לסייע לנו לנהל את שגרת החיים באופן פשוט ונגיש יותר. 

אין ספק כי קיימים שיקולים רבים ונוספים לבחירת המקום המתאים ביותר. אולם, בזכות מבחר רחב יותר, שירותים מותאמים אישית ואפשרויות פנאי ונגישות מורחבים, בסופו של דבר נמצא את המקום האידיאלי עבורנו.

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

סל קל של סייבקס – למה כן !

סייבקס מתמחה במוצרי תינוקות איכותיים וידועה בעיקר בשל העגלות והטיולונים וכן כסאות הבטיחות שהיא מציעה אך יש לחברה  גם מגוון איכותי של סלקלים להציע – 

קרא עוד »
איך מומלץ להפשיר חלב אם קפוא?

ההנקה היא המזון הטוב ביותר לתינוק בשנה הראשונה לחייו. עם זאת, ישנם מצבים שבהם האם צריכה להוציא או לאגור חלב אם, למשל כאשר היא חוזרת לעבודה. הקפאת חלב אם מאפשרת לשמור על החלב למשך חודשים ארוכים מבלי לפגום בערכים התזונתיים החשובים שבו. במאמר זה נסקור את היתרונות בהקפאת חלב אם, ונפרט מתי וכיצד מומלץ לבצע הקפאה נכונה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן