מטבח שלכם לבן? רוצים להוסיף קצת צבע? הנה כמה טיפים בשבילכם

הרבה אנשים חושבים שהמטבח שלהם צריך להיות לבן לחלוטין, בלבן משרד משהו נקי והמטבח רצוי וראוי שיהיה נקי וירגיש בהתאם. אך האמת היא דגם המטבח ככל חדר בבית, תרצו שישדר משהו נעים, כזה שעושה אווירה וחשק להיות בו, הרי אנשים מבלים זמן רב המבטח, להכניס קצת צבע יכול להיות בדיוק מה שהמטבח שלכם צריך.

צבעים משלימים

כמובן שאתם לא חייבים להתאים את כל צבעי הפריטים שתכניסו למבטח שלכם, לכל צבעי הבית, אך אי אפשר להתנתק מזה לחלוטין. תוכלו לעשות את הדבר הנפלא, להכניס כמה פריטים, כמו אמנות או כיסא בר מיוחד, ולבחור את הפריטים האלו שיהיו בצבעים משלימים לצבעים בחדרים אחרים. זאת הדרך שלכם לייצר הקשר גאוני בין הצבעוניות של החללים, בלי לצבוע את כל הבית שלכם בצבע אחד שלא ירגיש שלם ונכון בדרך כלל.

צבעי הקירות

דרך נוספת להכניס קצת צבע למטבח, זה על ידי צביעת הקירות, אפילו קיר אחד, הרי כל כך הרבה דברים מסתירים את קירות המטבח, מה שאומר שהצבע לא ישתלט יותר מדי על העניינים. בדרך כלל, קיר צבוע במטבח, יכול לסגנן את החלל בצורה משמעותית למדי, להוסיף את הצבע והחיים שחיפשתם בצורה מהנה ומשמעותית מבלי שתצטרכו להסתבך בכלל. הצבע יבצבץ בין המדפים והארונות, ויאיר את יומכם, משמעותי יותר משחשבתם.

כיסאות בר

איך אפשר לדבר על הוספת צבע למטבח הלבן שלכם, מבלי לספר לכם על הפריט הנחשק, כיסא בר. מדובר בכיסאות בר מיוחדים ומסוגננים, שתוכלו למצוא היום בכל מיני סגנונות, מבנים, צבעים ודוגמאות. פריט פשוט, קל ונוח, כזה שישנה את האווירה במטבח שלכם  מקצה לקצה, ויוכל ללכת נהדר עם הרבה קווי סגנון שונים, כפריים מהודרים, מודרניים, קלאסיים וכל מה שרק תוכלו לדמיין.

רצפה מיוחדת

עוד דרך להוסיף צבע ולסגנן את חדר המטבח בביתכם, זה הרצפה, להוסיף ריצוף חדשני, צבעוני, דומיננטי או עדין, יוסיף המון לחדר המטבח שלכם. לא תאמינו כמה השקעה פשוטה ברצפה שקל לשכוח ממנה, יכולה לעשות הבדל עצום לחלל ולאווירה בו.

לסיכום

המטבח שלכם צריך להעביר את מה שאתם ומי שאתם, להעניק לכם אווירה שתעשה לכם טוב בכל פעם שאתם נוכחים שם. הוספת צבע, פריטים מיוחדים כמו כסאות בר וחשיבה יצירתית, זה הדרך הטובה ביותר לעשות זאת.

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

דילוג לתוכן