קורסי סייבר מומלצים

סייבר הוא אחד ממקצועות ההייטק הנחוצים ביותר, מכיוון שכיום הכל פועל דרך הדיגיטל וכל המידע נשמר שם, לכן חשוב מאוד שיהיו מומחי סייבר ברחבי העולם כדי לבלום התקפות סייבר, ולהצליח לשמור על מידע רגיש של חברות, ארגונים ואפילו אנשים פרטיים. 

קורס מבוא סייבר וגם אבטחת מידע 

הקורס עוסק בעיקרו בבסיס של הסייבר, ובו לומדים איך אנו נצליח לשמור על המידע שלנו, ולאילו אתרים וסוגי אבטחה אסור לנו להכניס את הפרטים שלנו. מי שמעביר את הקורסים הוא בדרך כלל מומחה לאבטחת מידע מקצוען. חשוב קודם כל להתחיל עם קורס מבוא מאחר ויש המון מפרט טכני שחשוב להכיר, ולא כל אחד יבין זאת אם יתחיל בקורסים מתקדמים יותר. 

אבטחת מערכות בקרה תעשייתיות 

תחום הסייבר בפן הזה, עוסק בעיקר באבטחה של מערכות בקרה תעשייתיות, והוא מוצע בחינם על ידי המחלקה של ביטחון המולדת בארצות הברית. בוגרי הקורס מקבלים בסיומו תעודת גמר. בקורס זה לומדים בעיקר על נקודות תורפה ודרכי הטיפול בהן. 

קורס סייבר ואבטחת מידע רמה 01 

בקורס זה, לומדים בעיקר על דרכי הגנה על הקבצים והחומרים שאתם שומרים בעולם הדיגיטלי. הוא מתאים למי שמתחיל מאפס ולא מכיר כלום בתחום, ומכניס אתכם לעניינים מאוד מהר. הוא עוזר לכם להבין כיצד ניתן להתנהל באינטנרט ועל אילו אתרים או אבטחות פשוט לא לסמוך, כך שתוכלו לגלוש בבטחה באתרי האינטנרט ללא שום בעיה. 

קורס ארגז הכלים בסייבר

קודם כל, זהו קורס של edX והוא נוסד בוושינגטון. הוא אחד מהקורסים המבוקשים כיום ומדורג מאוד גבוה. הקורס עוסק בעיקר באבטחת מידע ברמה גבוהה מאוד, כך שמי שמסיים את הקורס בהחלט בקיא בצורה מעולה בתחום, ויכול להשתלב בצורה טובה במקצוע. 

 קורס סייבר – חשוב ברמות 

קורס סייבר הפך לנפוץ וישנם סוגים שונים של קורסים שניתן ללמוד ולקבל מהם תעודות. חלק מהם חינמיים, וחלקם בתשלום כמובן כל אחד עם מה שנראה לו לנכון מבחינה כספית ומבחינת רצון. חשוב מאוד להתנהל בצורה נכונה ואחראית באינטרנט, מאחר והכל יכול להיות פרוץ וכל המידע הכי רגיש שהייתם מעדיפים לשמור לעצמכם – יכולים בקלות לקחת אותו מכם. 

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

דילוג לתוכן