צור מרקט – הכל לבית ולגינה

לבית ולגינה - צור מרקט

צור מרקט היא חנות מקוונת וסיטונאית מובילה, המתמחה באספקת מוצרים איכותיים בישראל. עם למעלה מ-30 שנות ניסיון, צור מרקט ביססה את עצמה כמקור אמין לכלי גינון, חקלאות, הדברה ולעוד מגוון מוצרים נלווים נוספים. ההתמקדות של החברה במתן פתרונות מגוונים ואיכותיים ללקוחותיה ניכרת במגוון מוצריה הרחב הכולל מוצרי דישון, פתרונות השקיה, כלי עבודה, כלי גינון ועוד.

לבית ולגינה - צור מרקט

המותג הפרטי של צור מרקט

אחד המאפיינים הייחודיים של צור מרקט הוא המותג הפרטי שלה, המעניק ללקוחות חלופה איכותית ומוזלת למוצרים פופולריים הקיימים בשוק הגינון. מוצרים אלו מתוכננים בקפידה כדי לענות על צרכי הלקוחות תוך שמירה על מקצועיות בפתרון בעיות. ההתקשרות של החברה עם מאות ספקים בתחומים שונים מאפשרת לה להביא ללקוחות מוצרים רבים במחירים נוחים, ובאחריות ולאחר שנבדקו על ידי החברה.

מועדון הלקוחות של צור מרקט

המחויבות של צור מרקט לשביעות רצון הלקוחות ניכרת במועדון הלקוחות שלה, המונה למעלה מ-84,000 חברים מכל המגזרים בישראל. חברי המועדון נהנים ממידע שימושי, מבצעים והטבות בהתאם לתחומי העניין הייחודיים להם. התנהלותה השוטפת של החברה מכוונת לשיפור מתמיד של הערך שהיא מעניקה ללקוחותיה, עובדיה וספקיה. החברה שואפת להציע לכל לקוח את השירות המתאים לצרכיו ועובדיה נהנים מתנאי העסקה מתגמלים, הכשרה ומסלולי קידום.

חווית קניה איכותית, מהירה ונוחה

צור מרקט רואה בספקיה שותפים מלאים להצלחתה ופועלת ליצירת הזדמנויות חוזיות עם מגוון רחב של ספקים בתחומים רבים ובגדלים שונים. אתר הקניות המקוון של החברה נותן מענה מלא לצורך ההולך וגובר בקניות באינטרנט, והוא משקיע מאמצים רבים על מנת להבטיח ללקוחותיו חווית קניה מיטבית. האתר מאפשר הזמנה קלה ובטוחה תוך שמירה על פרטיות ועסקאות מאובטחות. צור מרקט עושה את מירב המאמצים לספק ללקוחות את המוצרים להם הם זקוקים בזמן הנכון וברמה הגבוהה ביותר, כולל הבטחה למוצרי פרימיום עם שירות מהיר, מקצועי ואיכותי.

לסיכום, צור מרקט מהווה מקור אמין למוצרים איכותיים בישראל לבית ולגינה, תוך התמקדות במתן פתרונות מגוונים ואיכותיים ללקוחותיה. מחויבותה לשביעות רצון הלקוחות, העובדים והספקים מייחדת אותה ממתחריה ומאפשרת לה להוביל את השוק במשך עשרות שנים!

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

הפעלות לילדים בקיץ

חופשות הקיץ הן זמן מצוין לילדים לבלות, להנות ולעסוק בפעילויות שאין להם הזדמנות לעשות במהלך שנת הלימודים. עם זאת, למצוא פעילויות מתאימות שיעזרו לילדכם להיות

קרא עוד »
דילוג לתוכן