פתרון חימום חסכוני לבית

חימום הבית וחללים ספציפיים בבית הוא נושא המצריך תכנון רב כבר בשלבי הבנייה של הבית. חום הבית מושפע מהמון גורמים ואחד מהם הוא חומרי הבידוד מהם נבנה הבית ומערכות החימום המותקנות בו. השיטה הנפוצה כיום לחימום הבית היא על ידי מיזוג אוויר. שיטה זו היא יקרה מאד ומבזבזת המון חשמל. זו הסיבה שבתקופות קרות יותר בעלי בתים רבים מקבלים חשבונות חשמל גבוהים מהרגיל. עוד אפשרות שקיימת לחימום הבית או חללים בבית היא תנורים ומפזרי חום. גם אלו הן שיטות לא חסכוניות ומיושנות ולעיתים אף מסוכנות. הפתרון הטוב ביותר שקיים היום בשוק הוא התקנת מערכת חימום תת רצפתי עוד בשלבי בניית הבית. זו היא המערכת החסכונית ביותר שקיימת ויוצרת חום אחיד בכל רחבי הבית בהתאם לטמפרטורה שאתם קובעים.

מהם היתרונות של חימום תת רצפתי?

חימום תת רצפתי הוא סוג של מערכת חימום המשתמשת בצינורות המונחים מתחת לרצפה על מנת לפזר את החום בצורה אחידה ויעילה. לסוג זה של מערכת חימום יש יתרונות רבים.

היתרון הראשון הוא שזו בחירה חסכונית עבור בעלי בתים רבים שלא מעוניינים לשלם חשבונות חשמל גבוהים עבור פעולת חימום הבית.

יתרון נוסף הוא שתהליך ההתקנה מהיר וקל, כך שניתן לבצע אותו תוך יום.

לבסוף, חימום תת רצפתי מספק פיזור חום אחיד, מה שאומר שזה לא משנה איפה אתה עומד או באיזה חדר אתה נמצא – הטמפרטורה תרגיש אותו הדבר.

האם אני צריך איש מקצוע כדי להתקין מערכת חימום תת רצפתי?

התשובה הפשוטה היא כן. ולמה? כי התקנה של מערכת חימום תת רצפתי דורשת ידע והבנה של מבנה המערכת וצורכי ההתקנה והזהירות הדרושים בעת ההתקנה.

חברת אקוהיט (www.ecoheat.co.il) למשל, מתקינה מערכות חימום תת רצפתיות מבוססות מים וצוות ההתקנה של החברה הם מומחים בתחום ובדגשי הבטיחות והזהירות שהתקנה כזו דורשת. אם תחקרו לעומק את הנושא כנראה שתצליחו בסופו של דבר להתקין מערכת כזו לבד בשלב בניית הבית אך הדבר אינו מומלץ ולכן כדאי להיעזר בבעלי מקצוע מוסמכים.

למתקין מקצועי יהיה הניסיון והידע להתקין את מערכת החימום התת רצפתי שלך בפחות זמן מאשר אם היית עושה זאת בעצמך.

מה היא עלות ההתקנה של מערכת חימום תת רצפתי?

עלות התקנת המערכת משתנה בהתאם לגודל הבית ולכן לא ניתן לתת מחיר אחיד עבור התקנה. מחיר התקנת המערכת מתבסס על גודל הבית. ולכן, התקנת המערכת בבתים גדולים תהיה יקרה יותר מאשר בתים קטנים מכיוון שזמן העבודה והמאמץ הדרוש להתקנה כזו הוא רב.

האם ניתן להתקין את המערכת גם אחרי שלב בניית הבית?

את מערכת החימום התת רצפתי ניתן להתקין בשלב בניית הבית או במידה ואתם עורכים שיפוץ לבית. התקנת המערכת מצריכה הרמה של כל רצפות הבית ולכן לא מומלץ להתקין רק אותה, אלא לשלב את ההתקנה בשלבי הבנייה של הבית או אם אתם מתכננים לערוך שיפוץ כללי לבית.

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

דילוג לתוכן