לפני הכל- מתייעצים עם עורך דין

הליך משפטי הינו הליך מורכב ומסובך אשר כולל בתוכו אלמנטים רבים. מעטים האנשים אשר בקיאים ברזי המשפט למכביר על מנת לייצג את עצמם בצורה מיטבית אשר תעניק להם את הסיכוי הטוב ביותר לנצח במשפט. במאמר זה נסקור את היתרונות בהיוועצות בעורך דין.

למה להתייעץ עם עורך דין

עורכי דין מנוסים חיים ונושמים את בית המשפט ביום יום. הם ראו כבר מאות ואף אלפי תיקים שונים, ומכירים תרחישים רבים ושונים. בשל כך, לעורך דין טוב יש יתרון משמעותי למקסם את הפוטנציאל של התיק שלכם לעומת ייצוג עצמי בו הינכם לבד במערכה ללא עזרה. חשוב לזכור שלעורך הדין ניסיון וידע רבים הרבה יותר מאשר לכם.

כדאיות כלכלית

סיבה עיקרית אשר עשויה להרתיע אנשים מהיוועצות בעורך דין הינה התפיסה שזה לא משתלם כלכלית עקב העלות היקרה של הייעוץ. אמנם העלות של עורכי דין איכותיים אכן אינה זולה, אך עדיין ייעוץ בהם משתלם כלכלית. חשוב לזכור שהפסד בתיק ככל הנראה יגרום להפסדים כלכליים רבים יותר מאשר התשלום אותו תדרשו לשלם לעורך דין.

בנוסף, לאנשים אשר נמצאים במצב כלכלי בעייתי ולא מסוגלים להרשות זאת לעצמם, ישנה האופציה לקבל עזרה וייעוץ משפטי במימון המדינה. נדרש להגיש בקשה אשר במידה והמבקש עומד בתנאים וערכי סף מסוימים, הוא יהיה זכאי לייעוץ משפטי מטעם המדינה.

לא לקחת סיכון

סיבה נוספת להיוועצות בעורך דין, הינה שבמקרים רבים חשוב לנצל את כל המשאבים האפשריים על מנת למקסם את פוטנציאל התיק. במקרים בהם התיק הנידון הינו על סיבה משמעותית אשר תשפיע רבות על חיי האדם, חשוב לעשות כל שניתן להגיע עם תיק טוב ביותר, וזאת ניתן להשיג אך ורק בעזרת ייעוץ על ידי עורך דין. בתיקים קטנים אשר לא ישפיעו בצורה משמעותית על חיי התובע או הנתבע, ישנו יותר מקום לבדיקת שיקולים אחרים.

סיכום

במאמר זה סקרנו את הייעוץ בעורך דין ומדוע זה כדאי. הייעוץ בעורך דין מבטיח בניית טיעון ותיק אופטימלי אשר יעניק לכם את הסיכוי הגבוה ביותר לזכות במשפט, וזהו הדבר החשוב ביותר.

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

תאונת דרכים: מה עושים כשאתה הנהג הפוגע? ייעוץ משפטי ממוקד

מעורבות בתאונת דרכים, בין אם כנהג פוגע או כנפגע, היא חוויה טראומטית ומלחיצה. תחושת חוסר האונים, הבלבול וההשלכות המשפטיות עלולות להציף אתכם. במאמר זה נתמקד בנהג הפוגע וננחה אתכם צעד אחר צעד כיצד להתמודד עם המצב באופן משפטי מיטבי.

קרא עוד »
דילוג לתוכן