למה עדיף להשתמש בסבון טבעי

מחקרים  מראים כי רעלים נספגים באופן משמעותי דרך עור האדם. ומכיוון שהעור נחשב לאיבר הגדול ביותר בגוף האדם, בחירות אורח חיים בריא הכולל שתיית מים ואכילת מזון בריא הן רק חלק מהדרכים הבודדות להרחיק רעלים מזיקים מהמערכת שלכם.  אם אתם מחפשים למזער את החומרים הרעילים שאתם נחשפים אליהם מדי יום, אולי תרצו לשקול רוקחות טבעית ולעבור לשימוש בסבונים אורגניים.

סבונים אורגניים לעומת סבונים רגילים

סבון טבעי מתייחס למוצרי סבון העשויים מרכיבים אורגניים או טבעיים. בניגוד לסבונים רגילים המורכבים ברובם מכימיקלים סינתטיים, סבונים אורגניים מורכבים ממרכיבים שנמצאים בטבע או שמקורם באורגניזמים חיים, בעיקר צמחים. מוצרים אורגניים מורכבים ממרכיבים כמו שמני בסיס מצמחים, שומנים טבעיים, שמנים אתריים, מים וצבעים טבעיים. ישנם יתרונות רבים הנלווים לשימוש בסבונים אורגניים שמומלץ לשקול.

סבונים אורגניים בריאים יותר

במילים פשוטות, מוצרים אורגניים בריאים יותר לגוף שלכם. המרכיבים הטבעיים המצויים בסבונים אורגניים עוזרים לנקות את העור באופן טבעי. לעומת זאת, סבונים בייצור המוני מכילים אחד או יותר מהדברים הבאים: חומרים משמרים מסוכנים, חומרי הקצפה על בסיס נפט, ריחות סינתטיים וחומרי צבע או צבע קשים.

 סבונים אורגניים מציעים מגוון רב יותר לצרכנים

מכיוון שסבונים אורגניים מיוצרים ברמה המקומית במנות קטנות, הצרכנים אינם מוגבלים למוצרים בייצור המוני עם מגוון מוגבל. ניתן להתאים רוקחות טבעית בקלות סבונים המיוצרים באופן אורגני למגוון רחב של אפשרויות עבור הצרכנים. סוגים שונים של צבע, צורה, מרקם, גודל וארומה זמינים למשתמשים ליהנות מניחוחות הנעים בין פירות לקפה, קינמון ועד מנטה

 סבונים אורגניים לא פוגעים בבעלי חיים 

אין ניסויים בבעלי חיים בתהליך הייצור, רוקחות טבעית מסתמכת יותר על צמחי מרפא ותמציות בוטניות כדי להשיג את מטרותיהם. שמני קוקוס ודקלים משמשים כשמני בסיס ומעורבבים עם שמנים אתריים אחרים המופקים ממגוון צמחים, פרחים, פירות ותבלינים.

סבונים אורגניים טובים יותר לסביבה

המרכיבים הטבעיים בסבונים אורגניים פירושם שאין פסולת רעילה להשלכה לסביבה. הם מתאימים יותר לבית שלנו מכיוון שהם מתפרקים  בקלות לאחר שהקצף נשטף לביוב. בנוסף, החומרים המזיקים בסבונים המשווקים בהמוניהם רעים עבורכם וגם רעים למערכת האקולוגית הימית. 

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

הדברה זה מזיקיס

מה הוא הזמן הנכון לבצע הדברה? ג'וקים, נמלים, יתושים – כל כך הרבה מזיקים שונים יש באביב-קיץ הישראלי ואתם תוהים לעצמכם – איך אפשר קצת

קרא עוד »
השלבים להקמת חדר נקי

חדר נקי הוא מונח מאוד כולל ויש צורך לפשטו. החדר הנקי משמש כעזרה חשובה מאוד לעולם הרפואה, המזון, החלל, האופטיקה ועוד. ישנם שלבים להקמת החדר

קרא עוד »
דילוג לתוכן