כס המלכות במשרד הביתי שלכם – כסא למנהלים ומנהלות

מחקרים גילו שכסא משרדי תומך מגביר את התפוקה וממקסם את היעילות של היושב בו. כסא משרדי גרוע, לעומת זאת, יכול להוביל למתח בגב, לבעיות ברגליים ולעייפות. במשרד הביתי שלכם אתם רוצים להרגיש באווירת עבודה, להתנתק  ממצב בית ולהיות יעילים. כסאות מנהלים ומנהלות -בדיוק מה שאתם רוצים והנה הסיבות למה.

מה צריך לחפש בכיסא מנהלים

כסאות מנהל/ת הם חלק מהעיצוב של כל משרד ביתי ולכן אנשים רבים מנסים לוודא שהם נראים טוב מבלי לדאוג מההשפעות הבריאותיות שיהיו לכסא על האדם שישתמש בו. יש להתייחס לעיצוב הנוחות מעל הכל. להלן הדברים שיש לשים לב אליהם בעת רכישת כסא מנהלים/ות. 

תמיכת מותניים

כסא מנהלים ומנהלות טוב יכיל תמיכה לגב התחתון. לחלק מהטובים יותר תהיה אפילו תמיכת מותניים מתכווננת המאפשרת למשתמש להתאים את הכסא לגב התחתון. זה חשוב במניעת עומס גב שעלול להחמיר ולהפוך למצב שעלול להיות מתיש.

יכולת כוונון

כמעט לכל הכיסאות המשרדיים יש התאמה לגובה ולזרוע. עם זאת, אלו לא ההתאמות החשובות ביותר שיש לחפש בעת קניות של כסא מנהלים/ות. הכסאות המשרדיים הטובים ביותר כוללים לפחות חמש התאמות ולחלקם יש עד 14 התאמות שונות.

בסיס גלגלים

כמעט לכל הכסאות המשרדיים יש בסיס גלגלים; עם זאת, אם המשרד מכוסה שטיח, ייתכן שיהיה צורך לרכוש כסא עם גלגלים המיוצרים במיוחד עבור שטיח. הגלגול חשוב במניעת עומס עקב הושטת יד על פני שולחן כדי לשלוף פריטים שאינם בהישג יד.

בסיס מסתובב

כל הכסאות המשרדיים צריכים להסתובב בחופשיות כדי לאפשר גישה נוחה לחלקים שונים של השולחן. אם הכסא אינו מסתובב בחופשיות, עייפות הזרוע יכולה לנבוע מהארכת יתר כדי להגיע לפריטים שונים.

בד

הבד צריך להיות נושם כדי שהכסא לא יתחמם ולא ינוח לאחר שעות של ישיבה בו. בנוסף, צריך שתהיה לו מספיק כרית כדי לתמוך באדם היושב בו מבלי להרגיש את בסיס הכיסא דרך הכרית.

לסיכום, מציאת הכסא המתאים והנוח, אשר מונע ממתחים ופציעות להתרחש חשובה כדי שתרגישו מלכים ומלכות במשרד הביתי שלכם, ותהנו לשבת לעבוד. 

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

דילוג לתוכן