הכירו את שיטת הטיפול אבלציה לטיפול בהפרעות קצב הלב

הפרעות בקצב הלב נובעות כאשר הלב לא מתפקד כראוי ומתחיל לשלוח אותות חשמליים לא סדירים, שאלו עלולים להביא לכדיי בעיות אחרות ולא רצויות כמו דום לב. אם אתם סובלים מבעיה זו והתרופות לא עוזרות, הגיע הזמן להכיר את האבלציה.

לפני שנדבר על הליך האבלציה חשוב להסביר שמדובר על הליך צנתור הנעשה אך ורק על ידי, וביעוץ, הרופא שלכם בהיעדר יעילות התרופות.

מהו הליך אבלציה

אבלציה הוא בעצם טיפול רפואי מטרתו לחסל את הרקמות שגורמות להפרעות סביב הלב. הדבר נעשה באמצעות צנתר, המוכנס דרך חתך במפשעה ומחמם את הרקמות הללו ומנטרל אותן.

כמה זמן אורך הטיפול

הטיפול אורך בין שעה עד שעתיים בהתאם לחומרת המצב ואחוז ההצלחה שלו הוא גבוה למדיי. היתרון הנוסף הוא כי מרבית המטופלים חוזרים לפעילות מלאה עד 72 שעות לאחר ההליך ואפילו תשוחררו לאחר לילה אחד בלבד של השגחה.

חשוב לציין שבמידה וחשים תופעות כמו דימום וסחרחורות יש לפנות לרופא, אך חולשה הינה צפויה.

לסיכום

טיפול אבלציה מטרתו להסדיר את פעילות הלב על מנת למנוע מצבים בלתי מתבקשים כמו דום לב. במסגרתו מוכנס צנתר שמחסל את הרקמות הבעתיות. הטיפול הוא יחסית זריז וההחלמה ממנו הינה מהירה.

אהבתם? כנסו >> vikush.co.il

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

הדברה זה מזיקיס

מה הוא הזמן הנכון לבצע הדברה? ג'וקים, נמלים, יתושים – כל כך הרבה מזיקים שונים יש באביב-קיץ הישראלי ואתם תוהים לעצמכם – איך אפשר קצת

קרא עוד »
השלבים להקמת חדר נקי

חדר נקי הוא מונח מאוד כולל ויש צורך לפשטו. החדר הנקי משמש כעזרה חשובה מאוד לעולם הרפואה, המזון, החלל, האופטיקה ועוד. ישנם שלבים להקמת החדר

קרא עוד »
דילוג לתוכן