הכירו את המכללה החדשה לשיווק דיגיטלי שתלמד את הישראלים איך לפרסם באינטרנט

המכללה לשיווק דיגיטלי משנה את כללי המשחק בכך שהיא פונה לקהל יעד רחב, עושה את ההבדל גם עבור בעלי עסקים גדולים וגם עבור עצמאיים ובעיקר מציעה תכנית לימודים מעודכנת. בואו להכיר אותה

המכללה לשיווק דיגיטלי הוקמה על מנת ללמד את הישראלים איך לפרסם באינטרנט. למרות שישראל נחשבת לאומת הסייבר ועל אף שחברות ההייטק הן ללא ספק הקטר המרכזי של המשק, המון אנשים עדיין לא יודעים כיצד להציע את מרכולתם אונליין בצורה יעילה. כאן נכנסת לתמונה המכללה לשיווק דיגיטלי, שמספקת תכנית לימודים מעודכנת שמתאימה לקהל יעד מגוון.

מי קהל היעד של המכללה לשיווק דיגיטלי?

קהל היעד של המכללה לשיווק דיגיטלי כולל קודם כל בעלי עסקים. גם בעלי עסקים קטנים וגם בעלי עסקים גדולים יכולים כיום להצטרף אל אחת מתכניות הלימודים של המכללה לשיווק דיגיטלי, על מנת להעשיר את הידע שלהם וכדי לקבל החלטות מבוססות וטובות יותר לגבי הקמפיין השיווקי הבא שאליו הם ייצאו.

במקביל, המכללה לשיווק דיגיטלי מתאימה למי שרק עושים את הצעדים הראשונים שלהם ורוצים לעבוד בתור אנשי פרסום בעצמם. כאן לא מדובר בהכרח על בעלי עסקים או על חברות, אלא על גברים ונשים בתחילת הקריירה.  

במכללה לשיווק דיגיטלי תוכלו להתמחות במגוון תחומים דרך מספר הכשרות. ההכשרות הבולטות של המכללה הם:

קורס שיווק דיגיטלי

  • קורס בניית אתרים
  • קורס קידום אתרים
  • קורס פרסום בפייסבוק
  • קורס אילוסטרייטור
  • קורס פוטושופ

כמו כן, תוכלו למצוא מספר סדנאות נוספות כמו סדנאת עיצוב אתרים וחווית משתמש, סדנאת גוגל דאטה סטודיו, סדנת גוגל שופינג ועוד.

טווח המחירים של הלימודים במכללה לשיווק דיגיטלי נא בין 500 ש"ח לסדנא, ועד 10,000 ש"ח לקורס הדגל המקיף ביותר, "קורס שיווק דיגיטלי" שכולל שילוב של הכשרה מקוונת ומפגשים אישיים.

היתרונות של המכללה לשיווק דיגיטלי הם בצוות המרצים המנוסה, אותם מוביל מנהל המכללה חוליאן טרומפר. המרצים הינם אנשי דיגיטל אשר מגיעים ישירות מהתעשייה עצמה: כולם עובדים בתחום הדיגיטל וחיים "שטח", כך שניסיון בפועל לא חסר לאף אחד מהם.

הקורסים הינם מקוונים והגישה לתוכן של ההכשרות הוא ללא הגבלה, מה שמאפשר לסטודנטים לחזור לחומר מתי וכמה שרק ירצו. עם זאת, על אף שההכשרה היא מרחוק, הסטודנטים לא נשארים אף פעם לבד: כאשר עולה שעלה (הרי באופן טבעי, בכל הכשרה תמיד יהיו שאלות) אז המרצים עצמכם זמינים למתי מענה טלפוני או בוואטסאפ לטובת סיוע תמידי לסטודנטים.

הפרדוקס הכי מעניין של המכללה הוא שעל אף שמי שאמור להיות קהל היעד שלה, דווקא הוא חושש במקרים רבים מלמידה מקוונת. במכללה מסבירים שאופן הלימוד הזה ממזמן אמור להיות מוחל מכל גוף לימודי בישראל, שכן לטענתם הוא היעיל ביותר, וכן זה נכון במיוחד לאנשים שבאים ללמוד שיווק דיגיטלי. מהמכללה מסבירים שאי פחד מלימודים מקוונים הוא תנאי בסיסי להצליח בעולם דיגיטלי, וזו הזדמנות מעולה לכל סטודנט לקבל "טבילת אש" בעולם מקוון.


אהבתם את הכתבה? הכנסו לעוד בנושא >> gatita.co.il

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

קורסי סייבר מומלצים

סייבר הוא אחד ממקצועות ההייטק הנחוצים ביותר, מכיוון שכיום הכל פועל דרך הדיגיטל וכל המידע נשמר שם, לכן חשוב מאוד שיהיו מומחי סייבר ברחבי העולם

קרא עוד »
דילוג לתוכן