בדיקת נזילות מים: מה חשוב לדעת על איתור נזילות?

הבחנתם בסימנים מוזרים על הקירות בבית? ככל הנראה מדובר על סימני רטיבות. סימני רטיבות הם סימנים בגוון שחור שמופיעים באזור שונים בבית. ברוב המקרים הסימנים האלה מגיעים ללא כל התראה מוקדמת, ולכן יש כאלה שמתעלמים מהם. בדיקת נזילות מים אמורה להיעשות בשביל שתוכלו לשלוט על המצב. הרי ככל שתאתרו את הנזילה מוקדם יותר כך השליטה תהיה בידיים שלכם. אז מה חשוב שתדעו לפני שאתם מבצעים גילוי נזילות מים? למען האמת שיש לא מעט. מדובר על כללים חשובים במיוחד שאמורים לאפשר לכם להשיג את מבוקשכם. השאיפה הטבעית תהיה שלא תצטרכו להתמודד עם נזילות בעתיד הקרוב והרחוק.

איך אתם יכולים לגלות נזילות מים? 

גילוי נזילות מים צריך להיעשות על ידי אינסטלטור מוסמך שמגיע עם ציוד מתקדם. אך איך אתם יכולים לאתר את הנזילות בבית באופן עצמאי? יש כל מיני סימנים שונים שאמורים להעיד על כך שישנה נזילה בצנרת של המים. הסימן המובהק ביותר הוא סימן של רטיבות שמעידה באופן וודאי על הימצאות רטיבות. אך יש כאלה שמספרים כי הם שומעים רעשים מוזרים מאחורי הקירות. אחרים מספרים כי הם מקבלים חשבון מים לא פרופורציונלי, כזה שמעלה בהם חשד. כל סימן כזה מעיד על כך שככל הנראה ישנה נזילה שחובה עליכם לאתר אותה.

כיצד אינסטלטור מבצע גילוי נזילות מים?

אחרי שאתם מזמינים אינסטלטור, הוא יהיה האיש שאמור לנסות לאתר את הנזילה. אותו אינסטלטור אמור לספק לכם את החותמת הסופית לכך שישנה נזילה מתחת לרצפה או מאחורי הקירות. נכון להיום בדיקת נזילות מים נעשית על ידי מצלמה טרמית שמספרת מה קורה מאחורי הקיר. המצלמה מאפשר לאינסטלטור לראות בצורה ברורה איפה בדיוק ישנה נזילה ומה המצב שלה. פתאום כל סימני השאלה יכולים להפוך לסימני קריאה שלא משאירים מקום לספק. מעבר לכך ישנה אפשרות לאתר נזילה עם גז מיוחד או עם מכשור אקוסטי מתקדם. בכל פעם ישנו צורך להתאים את אופן הבדיקה בהתאם למה שקורה בשטח עצמו.

מהי העלות של בדיקת נזילות מים?

העלות של גילוי נזילות מים משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. הרי כל עניין קטן עשוי לשנות את המחיר לטובה או לרעה. לכל אינסטלטור יש את המחיר שאותו הוא גובה על העבודות השונות שאותן הוא מבצע. השוואת מחירים בין אינסטלטורים שונים תאפשר לכם להשיג את הצעת המחיר הכי משתלמת. המחיר של בדיקת נזילות מים נע בין 300 ₪ עד 500 ₪ כאשר המחיר לא כולל בתוכו את התיקון. על מנת לתקן את הנזילה יהיה עליכם לשלם קצת יותר. ישנם אינסטלטורים שמתחייבים כי במקרה שבו לא התגלתה נזילה, לא יהיה עליכם לשלם כסף. אך מעבר לעלות הכספית של בדיקת נזילות מים מוטב לבחון את איכות העבודה

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

דילוג לתוכן