איך אפשר לגייס משקיע לעסק?

הדרך הכי טובה לגייס משקיע לעסק היא קודם כל לחפש אותו במקומות הנכונים. הגעתם לשם? ודאו שאתם יכולים להעביר את המסר מהר וביעילות, שמרו על קשר על מנת לקבל תגובה ואל תתביישו לעשות התאמות ושינויים במודל העסקי שלכם

גיוס משקיע לעסק יכול לעשות את ההבדל בין הצלחה וכישלון. מלבד האפשרות להיעזר בכסף של המשקיע על מנת להזרים משאבים לעסק ולהבטיח את הפעילות שלו, יש לזה גם משמעות אדירה מבחינת יצירת יתרון תחרותי והגברת התפוקה והמוטיבציה של העובדים.

כך תדעו לאן להגיע

הדרך לגייס משקיע לעסק היא קודם כל לחפש אותו במקומות הנכונים. אי אפשר כמובן לשבת בבית או במשרד ולצפות שהמשקיע פשוט ידפוק בדלת, לכן צריך לעבוד קשה ולחפש אותו. כאן, האפשרויות שעל הפרק נעות בין השתתפות בסמינרים וסדנאות, וויבנרים אונליין, קשרים אישיים דרך חברים ומשפחה ועוד.

מה עושים אחרי שפוגשים משקיע פוטנציאלי?

אם הגעתם למקומות המתאימים ופגשתם משקיע פוטנציאלי, יש לכם בערך דקה כדי להרשים ולעניין אותו. לכן, חשוב להגיע למפגשים האלה מוכנים ועם כל המידע הרלוונטי על העסק. לאחר מכן, צריך למסור ולקבל פרטי יצירת קשר. מעבר לכך, מאוד מומלץ לקבל תגובות ממשקיעים פוטנציאליים וללמוד מהן לגבי שינויים נדרשים בתכנית העסקית. 

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

דילוג לתוכן