איזה כישורים מחפשים אצל עובד

הכישורים שאותם מחפשים אצל כל עובד או עובדת נקבעים על פי תחום ההתמחות. במאמר הבא נסביר מה בדיוק הכישורים הרלוונטיים שעליהם כדאי לשים דגש, מה ההבדל בין העבודות וכיצד מגדילים את סיכויי ההצלחה להתקבל למשרה נחשקת

הכישורים שאותם מחפשים אצל כל עובד או עובדת נקבעים על פי תחום ההתמחות. מטבע הדברים, בתחום ההייטק למשל יש כישורים נדרשים שונים בהשוואה לתחום השירותים, התיירות, הפיננסים וכן הלאה. מעבר לכך, יכולים להיות הבדלים משמעותיים בין הכישורים שבהם צריך להחזיק על מנת להתקבל לעבודה במשרת זוטר – לעומת עבודה כמנהלים.

כך תדעו שיש לכם את הכישורים המתאימים

על אף האמור לעיל, קיימים גם כישורים שהם חלק בלתי נפרד מרשימת הדרישות של כל מעסיק שמכבד את עצמו. מלבד ההיבט המקצועי שבו כאמור קיימים הבדלים, כל מעסיק מחפש למשל עובד אמין, שניתן לסמוך עליו ושאפשר להתפתח יחד איתו.

מעבר לכך, מעסיקים מחפשים עובדים עם כישורים שיכולים לתרום להם. מצד אחד, המעסיק מבין שהוא צריך להשקיע על מנת לפתח את העובד. מצד שני, הוא גם יכול להיעזר בעובדים כדי לקבל רעיונות חדשים ולחשוב מחוץ לקופסא. לכן, הכישורים המבוקשים כוללים דינאמיות, יצירתיות, גמישות מחשבתית, יכולת עמידה במשימות וכמה שיותר מחויבות למטרה וליעד. 

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

דילוג לתוכן