נעמן גרופ פורצת דרך: כיצד טכנולוגיית החיפוש המקומי משנה את פני הקמעונאות הביתית

בעולם שבו הדיגיטל פוגש את הפיזי, חברות קמעונאות מחפשות דרכים חכמות להביא את הלקוח ישר לדלת הסניף. נעמן גרופ, קבוצת המותגים המובילה בישראל בתחום כלי הבית והטקסטיל, בחרה לעשות צעד מהפכני שמרכז את כל מה שחדש בטכנולוגיית החיפוש המקומי.

רשתות נעמן ווורדינון, שמהוות יחד את הקבוצה החזקה בשוק הישראלי עם מעל 70 סניפים ברחבי הארץ, השיקו שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת הסטארט-אפ הישראלית TNG Shopper. המטרה? להפוך כל סניף פיזי לפלטפורמה דיגיטלית חכמה שמותאמת בדיוק ללקוח המקומי.

נעמן, שהחלה את דרכה ב-1939 כמפעל פורצלן בקיבוץ כפר מסריק והפכה לחברה המובילה בייבוא כלי בית ומטבח, מצטרפת לוורדינון- בעלת כמעט מאה שנות ניסיון במוצרי טקסטיל איכותיים. שתי הרשתות בחרו לאמץ פתרון טכנולוגי שמבטיח שכל מוצר בסניפים המשתתפים יקבל עמוד נחיתה ייעודי ואופטימלי למנועי חיפוש.

הטכנולוגיה פועלת בפשטות מדויקת: כל מוצר זוכה למידע עדכני על זמינות במלאי, מיקום הסניף המדויק, ושפה מותאמת לאזור הגיאוגרפי. התוצאה? כשלקוח מחפש כלי מטבח או מצעים "בקרבתי", הוא נחשף ישירות לעמוד מותאם אישית של הסניף הקרוב- ולא לעמוד כללי שמחייב חיפוש נוסף ופוטנציאל לאיבוד הלקוח.

שיתוף הפעולה כבר הוטמע ב-7 סניפים של נעמן ו-6 סניפים של וורדינון, והכל פועל באופן אוטומטי לחלוטין ללא צורך בהתערבות ידנית מצד הסניפים או צוותי השיווק. מדובר בפתרון שחוסך זמן ומשאבים, תוך יצירת חוויית לקוח מדויקת ויעילה.

הצעד הזה מציב את נעמן גרופ בחזית המגמה הטכנולוגיה החדשה בקמעונאות, ומוכיח שטכנולוגיה נכונה לא מחליפה את החנות הפיזית- אלא מחזקת אותה ומביאה אליה יותר לקוחות ממוקדים.

הסניפים החלוצים בפרויקט הדיגיטלי:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

דילוג לתוכן