מותגים בינלאומיים מתחברים מקומית: The Alley משיקים טכנולוגיית חיפוש דיגיטלי בסניף תל אביב

בעולם שבו מותגים בינלאומיים מחפשים דרכים להתחבר לקהל המקומי, הטכנולוגיה הופכת להיות הגשר בין החוויה הגלובלית לצרכים המקומיים. The Alley, רשת משקאות התה הבינלאומית הידועה בשילוב עיצוב, תרבות ואומנות ליצירת רגעים מרגשים במשקאות ייחודיים בעבודת יד, בחרה לקחת צעד פורץ דרך שמרכז את כל מה שחדש בטכנולוגיית החיפוש המקומי.

המותג הייחודי, שמציע חוויה של נעימות, חלום ואופטימיות בכל כוס תה ופועל מסניף יחיד בישראל בקניון TLV שבתל אביב, השיק שיתוף פעולה חדשני עם חברת הסטארט-אפ הישראלית TNG Shopper. המטרה? להפוך את הסניף הפיזי לפלטפורמה דיגיטלית חכמה שמותאמת בדיוק ללקוח המקומי המחפש חוויית תה ייחודית.

במסגרת שיתוף הפעולה המהפכני, כל מוצר בתפריט החנות זוכה לעמוד נחיתה ייעודי ואופטימלי למנועי חיפוש. הטכנולוגיה מספקת מידע מדויק ובזמן אמת על זמינות המשקאות, המיקום המדויק בקניון TLV, ושפה מקומית. כך, כשלקוח מחפש חוויית תה ייחודית, משקה מיוחד או "בובה טי" "בתל אביב" או "בקניון TLV", הוא מגיע ישירות לעמוד הרלוונטי של The Alley- ולא לתוצאות כלליות על תה או משקאות.

היתרון העסקי ברור במיוחד למותג בינלאומי עם נוכחות מקומית מוגבלת: במקום שלקוחות פוטנציאליים "יאבדו" בתוצאות החיפוש הכלליות או לא יגלו את קיומו של הסניף, הם מוצאים בדיוק את החוויה הייחודית שהם מחפשים במיקום הנוח להם בלב תל אביב.

הטכנולוגיה הוטמעה באופן מלא בסניף ללא צורך בהזנה ידנית מצד הצוות או אנשי שיווק, ופועלת באופן אוטומטי לחלוטין תוך התעדכנות בזמן אמת. מדובר בפתרון שחוסך זמן יקר ומשאבים עסקיים, תוך יצירת חוויית לקוח מדויקת שמתחברת לרגש ולחוויה שהמותג רוצה להעביר.

הצעד הזה מוכיח שמותגים בינלאומיים יכולים להצליח בשוק המקומי כשיש להם את הכלים הדיגיטליים הנכונים. The Alley מציב עצמו כדוגמה למותג שמבין שכל כוס תה היא חוויה, וכל רגע דיגיטלי הוא הזדמנות להביא לקוחות חדשים לגלות את הקסם.

הסניף הראשון והיחיד בישראל עם הטכנולוגיה החדשנית:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

דילוג לתוכן