מה הנזקים שחולדות עלולות לגרום לביתכם?

Black rat, Rattus rattus, in front of white background

הנזקים המתלווים אל נוכחותה של החולדה המסתובבת בחלל הבית הן רבות במיוחד. ככלל, נזקים של חולדה ברחבי הבית כוללים סכנה של נשיכה אשר עשויה להוות איום קטלני לבריאותכם. על כן, לא פעם ולא פעמיים קרו מקרים בהן חולדות נשכו תינוקות וילדים בגיל הרך, רק לאור העובדה כי הדבר היה נמצא באפשרותם. יחד עם זאת, חשוב לציין כי חולדות נוטות אף לנשוך מבוגרים שלא מתנהגים בזהירות יתרה. בנוסף, ניתן לומר באופן חד משמעי כי הנוכחות של החולדות בבית מזהמת, במיוחד לאור העובדה כי מקורם הינו בצנרת הביוב המכילה את כלל הזבל האנושי. חשוב לזכור כי חולדות אף ידועות בתור נשאיות של לא מעט מחלות וכן, חלק בלתי מבוטל מהמגפות העולמיות כולל מגפת הדבר, הועברו ממקום למקום באמצעותם נוכחותם של החולדות.

הנזקים הפוטנציאליים במגע עם אדם

בעת בה אנו מדברים על חולדות, הרי שההמלצה המרכזית תהיה לפנות לשירותיו של לוכד חולדות בהרצליה או לחילופין בכל אזור אחר ברחבי הארץ, ולא לבצע את פעולת הלכידה באופן עצמאי. למרות העובדה כי מדובר על חיה קטנה במיוחד, הרי שהחולדה היא חיה מסוכנת ביותר שכן, החולדה טומנת בחובה אומץ רב והיא לא נרתעת מהעובדה שתצטרך לנשוך כל אחד שיעמוד לה בדרך, גם אם מדובר על גוף זר שיהיה גדול יותר ממנה. אי לכך, הפתרון האופטימלי למצב בו אתם נתקלים בחולדה בחלל הבית שלכם, יהיה לפנות לשירות של לוכד חולדות מקצועי ואמין.

היתרונות מאחורי שירות הרחקת חולדות

בשונה מהסכנה המתלווה אל הריגת חולדה, הרי ששירות לכידה והרחקה של חולדות טומנת בחובה שורת יתרונות רחבה במיוחד. תחילה, אין כל סכנת סירחון אשר עלול להתלווה אל ריח הגופה שלא יהיה ניתן למצוא. שנית, הרחקה של חולדות היא צעד הומאני שחורט על דגלו כי יש דרך אחרת ואין צורך להרוג חולדות, גם אם עשויות להוות סכנה. אי לכך, במידה ותהיתם אם עדיף להרוג או להרחיק חולדה מהבית, הרי שהתשובה פשוטה – עדיף להרחיק את החולדה. 

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

דילוג לתוכן