מהפכה דיגיטלית בעולם חיות המחמד: זו ארץ זו משיקה טכנולוגיית חיפוש מקומי חדשנית

בעולם שבו בעלי חיות מחפשים פתרונות מהירים ונוחים לצרכי חיות המחמד שלהם, הטכנולוגיה הופכת להיות שותפה חיונית בחוויית הקנייה. זו ארץ זו, הרשת הוותיקה והמובילה בישראל לחנויות חיות מחמד עם כ-32 סניפים ברחבי הארץ, בחרה לקחת צעד פורץ דרך שמרכז את כל מה שחדש בטכנולוגיית החיפוש המקומי.

הרשת הוותיקה, הפועלת למעלה משני עשורים ומציעה מגוון רחב של מזון, אביזרים, צעצועים ומוצרי טיפוח לכלבים, חתולים, דגים, ציפורים ומכרסמים, השיקה שיתוף פעולה מתקדם עם חברת הסטארט-אפ הישראלית TNG Shopper. המטרה? להפוך כל סניף פיזי לפלטפורמה דיגיטלית חכמה שמותאמת בדיוק לבעל החיה המקומי.

במסגרת השיתוף המהפכני, כל מוצר בסניפי הרשת זוכה לעמוד נחיתה ייעודי ואופטימלי למנועי חיפוש. הטכנולוגיה מספקת מידע מדויק ובזמן אמת על זמינות במלאי, מיקום הסניף, ושפה מקומית. כך, כשבעל כלב מחפש מזון מסוים או בעלת חתול צריכה חול לחתולים "בקרבתי", הם מגיעים ישירות לעמוד הרלוונטי של הסניף הקרוב- ולא לאתר כללי שמחייב ניווט מורכב.

היתרון העסקי ברור במיוחד בתחום חיות המחמד, שבו צרכים דחופים כמו מזון או טיפוח רפואי דורשים פתרון מיידי ומקומי. במקום שלקוחות פוטנציאליים "יאבדו" באתר הכללי או יעברו לחנות מתחרה, הם מוצאים בדיוק את מה שהם מחפשים במיקום הנוח להם.

הטכנולוגיה פועלת באופן אוטומטי לחלוטין, מתעדכנת בזמן אמת, ואינה דורשת הזנה ידנית מצד צוותי השיווק או הסניפים. המערכת כבר הוטמעה ב-5 סניפים של זו ארץ זו ברחבי הארץ, וחוסכת זמן יקר ומשאבים עסקיים תוך יצירת חוויית לקוח מדויקת ויעילה.

מהפכה זו בגישת השיווק הקמעונאית המקומית מציבה את זו ארץ זו בחזית הטרנד הטכנולוגי החדש בתחום חיות המחמד. בעולם שבו בעלי החיות מצפים למידע מיידי ומדויק, הפתרון החכם הזה מוכיח שטכנולוגיה נכונה יכולה לחזק את החנות הפיזית- ולהביא אליה בעלי חיות ממוקדים יותר.

הסניפים הראשונים בפרויקט הדיגיטלי החדשני:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

דילוג לתוכן