א.ל.מ מובילה בחדשנות: הסניף הראשון עם טכנולוגיית חיפוש מקומי מתקדמת

בעולם הקמעונאות המשתנה במהירות, חברות חשמל ואלקטרוניקה מחפשות דרכים יצירתיות להתמודד עם האתגרים הדיגיטליים ולהביא לקוחות ישירות לדלת החנות. א.ל.מ, הרשת המובילה למוצרי חשמל ואלקטרוניקה עם כ-42–53 סניפים ברחבי הארץ, בחרה לקחת צעד פורץ דרך שמרכז את כל מה שחדש בטכנולוגיית החיפוש המקומי.

הרשת הוותיקה, שנוסדה בתל אביב ב-1978 על ידי צבי אהרונוביץ' ומציעה מגוון רחב של מוצרי חשמל לבית- מקררים, מכונות כביסה ומחשבים, לצד מוצרי אלקטרוניקה אישיים וטכנולוגיית שמע, החלה ביישום שיתוף פעולה חדשני עם חברת הסטארט-אפ הישראלית TNG Shopper. המטרה? להפוך את הסניף הפיזי לפלטפורמה דיגיטלית חכמה שמותאמת בדיוק ללקוח המקומי.

במסגרת השיתוף המהפכני, כל מוצר בסניף המשתתף זוכה לעמוד נחיתה ייעודי ואופטימלי למנועי חיפוש. הטכנולוגיה מספקת מידע מדויק ובזמן אמת על זמינות במלאי, מיקום הסניף המדויק, ושפה מקומית. כך, כשלקוח מחפש מקרר, מחשב נייד או טלוויזיה "בקרבתי", הוא מגיע ישירות לעמוד הרלוונטי של הסניף- ולא לאתר כללי שמחייב ניווט מורכב וחיפוש נוסף.

היתרון העסקי ברור במיוחד בתחום מוצרי החשמל והאלקטרוניקה, שבו לקוחות רוצים לראות ולמשש את המוצר לפני הקנייה, לקבל הסבר מקצועי ולוודא זמינות מיידית. במקום שלקוחות פוטנציאליים "יאבדו" באתר הכללי או יעברו לרשת מתחרה, הם מוצאים בדיוק את מה שהם מחפשים במיקום הנוח להם.

הטכנולוגיה פועלת באופן אוטומטי לחלוטין, מתעדכנת בזמן אמת, ואינה דורשת הזנה ידנית מצד צוותי השיווק או הסניף עצמו. המערכת הוטמעה בסניף אחד של א.ל.מ כצעד ראשון במהפכה הדיגיטלית, וחוסכת זמן יקר ומשאבים עסקיים תוך יצירת חוויית לקוח מדויקת ויעילה.

הצעד הזה מציב את א.ל.מ בחזית המגמה הטכנולוגית החדשה בקמעונאות החשמל והאלקטרוניקה, ומוכיח שטכנולוגיה נכונה לא מחליפה את החנות הפיזית- אלא מחזקת אותה ומביאה אליה לקוחות ממוקדים יותר. מדובר בתחילת דרך שעשויה לשנות את פני הקמעונאות הישראלית.

הסניף הראשון ביישום הטכנולוגיה החדשנית:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

דילוג לתוכן