בחירה נכונה של אפיקי שיווק מאפשרת להגיע ספציפית גם אל קהל יעד נישתי וצר. אז מאיפה מתחילים ואיך משווים בין מסלולי הפרסום? הנה המדריך המלא
הרבה בעלי עסקים וחברות שמציעים שירות או מוצר לקהל יעד נישתי וצר מוצאים את עצמם בבעיה מבחינת הפרסום והשיווק. בעוד חברות שפונות לקהל יעד רחב יכולות להשתמש בפרסום מסורתי כמו למשל בעיתון ובטלוויזיה, אצל בעלי עסקים עם קהל יעד נישתי וצר זו לא ממש אפשרות – אלא אם הם מוצאים ערוץ ספציפי שבו הם אוהבים לצפות.
גם האינטרנט לא מקל על בעלי עסקים שפונים לקהל יעד נישתי וצר. מצד שני, דווקא השימוש באפיקי פרסום אונליין אמור להפוך את הנושא הזה לפשוט וטוב יותר. לכן, הפתרון הוא להתייעץ עם בעלי מקצוע שמגיעים מתחום השיווק ורק אז לקבל החלטות.
כך תדעו איפה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים
אפיון מדויק של קהל היעד עוזר לדעת לאן לפנות על מנת לפרסם עבורו. אם תדעו מי קהל היעד שלכם מבחינת גיל, העדפות אישיות, תחביבים, מקום מגורים, רקע אקדמי וכן הלאה – יהיה לכם קל לתכנן עבורו אסטרטגיה רלוונטית. במקרים כאלה, ניתן גם להפוך את החיסרון ליתרון ולהשיג תוצאות מעולות בתקציב יחסית נמוך.